ستاره‌های سرخ تراکتور – پرسپولیس در جدال سرنوشت

ستاره‌های سرخ تراکتور – پرسپولیس در جدال سرنوشت پرسپولیس و تراکتورسازی در حالی جدال سرنوشت‌ساز قهرمانی این هفته را فردا برگزار خواهند کرد که بازیکنان مشترک دو تیم تأثیر زیادی در این بازی خواهند داشت. به گزارش «ورزش سه»، محسن‌بنگر، محمدنوری، امیدعالیشاه، احمدنوراللهی و فرزادحاتمی بازیکنانی هستند که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه […]

ستاره‌های سرخ تراکتور – پرسپولیس در جدال سرنوشت

پرسپولیس و تراکتورسازی در حالی جدال سرنوشت‌ساز قهرمانی این هفته را فردا برگزار خواهند کرد که بازیکنان مشترک دو تیم تأثیر زیادی در این بازی خواهند داشت.

به گزارش «ورزش سه»، محسن‌بنگر، محمدنوری، امیدعالیشاه، احمدنوراللهی و فرزادحاتمی بازیکنانی هستند که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارند و ۴ تن از آنها تجربه بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز داشته‌اند. در پرسپولیس فعلی نیز فرشاداحمدزاده و سروش‌رفیعی بازیکنانی هستند که تجربه حضور در تیم رقیب را داشته‌اند و اکنون نگاهی می‌اندازیم به اولین و آخرین بازی و همچنین بهترین روز آنها در ترکیب تیم رقیب.

محمد نوری

کاپیتان سابق پرسپولیس که در اتفاقی عجیب راهی لیگ ستارگان قطر شد، در بازگشت تلاش نافرجامی برای حضور در پرسپولیس داشت تا او نیز پیراهن تراکتورسازی را برتن کند. علاقه ویژه امیرقلعه‌نویی به این بازیکن بالاخره آنها را به یکدیگر رساند، البته تراکتورسازی.

 امیدعالیشاه

سرباز این فصل پرسپولیس در تبریز در نیم فصل دوم با چشم پوشی از بازوبند کاپیتانی این تیم راهی تراکتورسازی شد تا دوران سربازی‌اش را پشت سر بگذارد. عالیشاه که بعد از حضور در راه‌آهن مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود راهی این تیم شد و ۴ سال در این تیم حضور داشت تا در این فصل به عنوان کاپیتان دوم معرفی شود. با این حال او در نیم فصل ترجیح داد برای انجام خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شود و این اولین جدال او با تیم سابقش خواهد بود.

احمد نوراللهی

نوراللهی که از محبوبیت بالایی در پرسپولیس برخوردار بود در نیم فصل به دلیل خدمت سربازی راه تبریز را در پیش گرفت تا شاگرد امیرقلعه‌نویی شود. او توسط علی‌دایی به پرسپولیس آورده شد تا در کنار مهدی‌طارمی به عنوان بازیکنان ناشناخته لیگ چهاردهم معرفی شوند. درخشش او در ادامه او را به پیراهن شماره ۸ محبوب این تیم رساند. نوراللهی که با کتف شکسته نیم فصل برای سرخپوشان به بازی پرداخت، با سبک بازی خود همه پرسپولیسی‌‌ها را در انتظار بازگشت خود پس از پایان دوران سربازی گذاشته و به همین منظور برای او مراسم باشکوهی در نیم فصل گرفتند.

فرزادحاتمی

مهاجمی که به مارکوپولوی فوتبال ایران معروف شده، سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد. فرزادحاتمی در زمان حضورش در پرسپولیس فرصت چندانی برای حضور در ترکیب این تیم به دست نیاورد و در پایان فصل راهی مس کرمان شد.

سروش‌رفیعی

او نیز جزو دو بازیکنی است که اکنون در پرسپولیس سابقه حضور در تراکتورسازی را در کارنامه دارند و به عنوان چهره ویژه نقل و انتقالات راهی تهران شد و پیراهن این تیم را برتن کرد. سروش‌رفیعی که با مشکلات عجیب در کارت پایان خدمت خود مجبور به حضور در تراکتورسازی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی شود، اکنون با اعتماد‌به‌نفسی بالا پیراهن شماره ۷ این تیم را برتن کرده است. او در نیم فصل چهاردهم به تراکتورسازی پیوسته بود.

فرشاد احمدزاده

 

فرشاداحمدزاده زمانی که در جمع پرسپولیس حضور یافت بازیکن گمنامی بود اما رفته‌رفته توانست جایی در ترکیب این تیم کسب کند. او اما برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شد و در نهایت به یکی از چهرههای ویژه و تأثیرگذار سرخ‌های تبریزی تبدیل شد. احمدزاده در پایان دوران سربازی با توجه به قراردادی که با پرسپولیس داشت به این تیم بازگشت اما اکنون به چهره‌ای محبوب در جمع این تیم تبدیل شده و پیراهن شماره ۱۰ را نیز بر تن می‌کند.