۴۱۷۰ مزایده – شهـرداری رودهن – واگذاری ملک مرکز معاینه فنی

 آگهی مزایده عمومی شهـرداری رودهن در نظر دارد به استناد ماده ۱۳ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها مصوب ۱۲/۰۴/۱۳۴۶ و مجوز استاندار محترم تهران در مقام جانشین شورای اسلامی شهر به شماره ۲۲۰۰۶/۰۱/۱۴۰۳ مورخ ۱۵/۰۵/۱۴۰۳ و مستفاد از نظریه کارشناس رسمی دادگستری با شماره ۲۹۶۱/گ/۰۳ مورخ ۲۹/۰۳/۱۴۰۳ نسبت به برگزاری مزایده عمومی با موضوع واگذاری یک سوله […]

 آگهی مزایده عمومی

شهـرداری رودهن در نظر دارد به استناد ماده ۱۳ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها مصوب ۱۲/۰۴/۱۳۴۶ و مجوز استاندار محترم تهران در مقام جانشین شورای اسلامی شهر به شماره ۲۲۰۰۶/۰۱/۱۴۰۳ مورخ ۱۵/۰۵/۱۴۰۳ و مستفاد از نظریه کارشناس رسمی دادگستری با شماره ۲۹۶۱/گ/۰۳ مورخ ۲۹/۰۳/۱۴۰۳ نسبت به برگزاری مزایده عمومی با موضوع واگذاری یک سوله به عرض ۱۶ متر و طول ۳ متر و ارتفاع ۵/۷ متر واقع در زمینی به مساحت تقریبی ۳۰۰۰ مترمربع به‌عنوان مرکز معاینه فنی خودروهای سبک متعلق به این شهرداری (به‌صورت اجاره یک‌ساله) به بخش خصوصی دارای صلاحیت مربوطه و قانونی اقدام نماید. لذا متقاضیان شرکت در این مزایده می‌بایست حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ روز پنج‌شنبه مورخ ۰۳/۰۸/۱۴۰۳ نسبت به بارگذاری اسناد و مدارک و پیشنهاد قیمت در سامانه تدارک الکترونیکی دولت (ستاد ایران) اقدام نمایند. شایان‌ذکر است کمیسیون معامـلات عمده شهـرداری رودهن در روز شنبه مورخ ۰۵/۰۸/۱۴۰۳ رأس ساعت ۰۰: ۱۵ در محل دفتر شهردار برگزار می‌گردد. این فراخوان به‌منزله دعوت از مزایده گران جهت شرکت در کمیسیون مذکور می‌باشد.

۱– موضوع مزایده: واگذاری ملک مرکز معاینه فنی خودروهای سبک متعلق به این شهرداری (به‌صورت اجاره یک‌ساله)

۲ – مهلت تسليم تضمین شرکت در مزایده (حضوری) و بارگذاری اسناد در سامانه تدارک الکترونیکی دولت (غیرحضوری) تا ساعت ۱۳:۰۰ روز پنج‌شنبه مورخ ۰۳/۰۸/۱۴۰۳ (طبق زمان‌بندی اعلامی در سامانه ستاد)

۳- مدارک موردنیاز جهت دریافت اسناد مزایده در سامانه ستاد: خرید اسناد در سامانه با مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۴- محل خرید اسناد مزایده: کلیه مراحل تحویل به‌صورت الکترونیکی (رمزگشایی در سامانه ستاد) می‌باشد.

۵- سپرده شرکت در مزایده: به‌صورت ضمانتنامه بانکی معتبر یا واریز نقدی به‌حساب بانکی مندرج در فراخوان عمومی

۶ –كميسيون معاملات عمده شهرداري رودهن جهت رمزگشایی پاکت‌های پيشنهادي در روز شنبه مورخ ۰۵/۰۸/۱۴۰۳ رأس ساعت ۰۰: ۱۵ در دفتر شهردار تشکیل می‌گردد.

۷ – شهرداري در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است.

۸ – هزينه چاپ دو نوبت آگهي در روزنامه، هزینه کارشناسی، هزینه چاپ بنر و هزینه‌های مأخوذه سامانه ستاد و یا هر وجوه قانونی دیگر که به این مزایده تعلق می‌گیرد به عهده برنده مزایده است.

۹- برندگان اول، دوم وسوم مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.

۱۰-سایر اطلاعات، جزییات و شرایط خصوصی مربوط به اجاره در اسناد مزایده قید گردیده است.

۱۱ – شایان‌ذکر است تنها اشخاص حقوقی دارای صلاحیت قانونی فعالیت رسمی معاینه فنی در شهر رودهن (دارای مجوز و کد سیمفا) مجاز به شرکت در این مزایده می‌باشند.

                                                                                                                        عباس صفری

                                                                                                                       شهردار رودهن