۴۱۷۲ مناقصه – شركت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران – احداث تصفیه‌خانه فاضلاب به ظرفيت ۱۲۰۰۰ مترمکعب

آگهی فراخوان جذب سرمایه‌گذار به شماره ۱۸ -۱۴۰۲ موضوع: آگهی فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار طرح احداث تصفیه‌خانه فاضلاب به ظرفيت ۱۲۰۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز همراه با اجراي شبكه جمع‌آوری به طول تقريبي ۷۰ كيلومتر و نصب انشعاب فاضلاب به تعداد ۷۵۰۰ فقره در قبال واگذاري پساب شركت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران؛ در نظر […]

آگهی فراخوان جذب سرمایه‌گذار به شماره ۱۸ -۱۴۰۲

موضوع: آگهی فراخوان شناسایی سرمایه‌گذار طرح احداث تصفیه‌خانه فاضلاب به ظرفيت ۱۲۰۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز همراه با اجراي شبكه جمع‌آوری به طول تقريبي ۷۰ كيلومتر و نصب انشعاب فاضلاب به تعداد ۷۵۰۰ فقره در قبال واگذاري پساب

شركت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران؛ در نظر دارد از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۳۰۹۲۵۰۰۰۰۰۰۳۰  ، مطابق با قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران، نسبت به شناسايي و انتخاب سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي واجد شرايط، جهت سرمايه‌گذاري در طرح احداث تصفیه‌خانه و اجراي شبكه جمع‌آوری فاضلاب باقرشهر، اقدام نمايد.

محل پروژه: استان تهران شهرستان ري باقرشهر

موضوع سرمایه‌گذاری:

* احداث تصفیه‌خانه فاضلاب به ظرفيت ۱۲۰۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز* اجراي شبكه جمع‌آوری به طول ۷۰ كيلومتر در محدود اقطار ۲۵۰ الي ۱۰۰۰ میلی‌متر

* نصب انشعاب فاضلاب به تعداد ۷۵۰۰ فقره

*نكته مهم: امكان واگذاري پساب در هر نقطه از استان تهران و در محدوده عمل شركت آب و فاضلاب استان تهران، در قبال سرمايه‌گذاري انجام‌شده و به درخواست سرمايه‌گذار وجود دارد.

۱- مهلت خريد و محل دريافت اسناد: سرمایه‌گذاران واجد شرايط براي دريافت و خريد اسناد ارزيابي توان اجراي كار حداكثر تا ساعت ۱۶:۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۱۴/ ۰۷ / ۱۴۰۳ بايد از طريق سامانه ستاد الكترونيكی دولت اسناد را به‌صورت الكترونيكي دريافت نموده و حداكثر تا ساعت ۱۶:۱۵ روز سه‌شنبه  مورخ ۲۴/ ۰۷ / ۱۴۰۳ اسناد مذكور را تكميل و در سامانه ستاد الكترونيك دولت ارائه و بارگذاري نمايند.

۲- تاريخ گشایش اسناد مذكور در روز شنبه مورخ ۲۸ / ۰۷ / ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ صبح در محل دفتر قراردادها و امور بازرگاني شركت آب و فاضلاب منطقه شش شهر تهران می‌باشد.

– بر اين اساس، كليه اشخاص حقيقي و حقوقي علاقه‌مند به مشاركت و سرمايه‌گذاري در اين امر مي‌توانند اعلام آمادگي خود را طي مكاتبه رسمي (علاوه بر بارگذاري در سامانه ستاد) به همراه سوابق و رزومه، به شركت آب و فاضلاب منطقه شش استان تهران به آدرس شهرري خيابان زكرياي رازي اداره آب و فاضلاب منطقه شش تهران، دبيرخانه شركت ارسال نموده و تأییدیه آن را دريافت نمايند. ضمن اينكه جهت بازديد از طرح و دريافت نقشه‌هاي موجود، با شماره تلفن ۳۳۸۶۱۹۸۷ -۰۲۱ تماس حاصل فرماييد.

  • لازم به ذکر است از كليه متقاضياني كه در مهلت مقرر، اعلام آمادگي خود را ارائه نمايند، كتباً براي شركت در مناقصه واگذاري پساب دعوت به عمل خواهد آمد.

۳- نشاني سایت‌ها:

-سايت ستاد الكترونيك دولت: www.setadiran.ir

-سايت ملي مناقصات: http://iets.mporg.ir

-سايت شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور: www.nww.ir

سايت شركت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران:www.t6ww.tpww.ir

-اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سايت سامانه (www.setadiran.ir) بخش «ثبت نام /پروفايل تأمين كننده /مناقصه گر» موجود است. مركز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱