۴۱۷۳ مناقصه – شركت پارس خودرو – خدمات نصب و به‌روزرسانی سیستم اسکادا

آگهي مناقصه عمومی ۴۶- ۱۴۰۳ (انتخاب مجری ارائه‌دهنده خدمات نصب و به‌روزرسانی سیستم اسکادا و لایسنس های لازم در خطوط تولید در سالن بدنه و مونتاژ یک شرکت پارس خودرو) شركت پارس خودرو در نظر دارد جهت خدمات نصب و به‌روزرسانی سیستم اسکادا ولایسنس های لازم در خطوط تولید در سالن بدنه و مونتاژ یک […]

آگهي مناقصه عمومی ۴۶- ۱۴۰۳

(انتخاب مجری ارائه‌دهنده خدمات نصب و به‌روزرسانی سیستم اسکادا و لایسنس های لازم در خطوط تولید در سالن بدنه و مونتاژ یک شرکت پارس خودرو)

شركت پارس خودرو در نظر دارد جهت خدمات نصب و به‌روزرسانی سیستم اسکادا ولایسنس های لازم در خطوط تولید در سالن بدنه و مونتاژ یک نسبت به انتخاب مجری ارائه‌دهنده خدمات مذکور اقدام نماید، لـذا از كليـه شرکت‌های واجد شرایط با فعاليت مرتبط و باتجربه در این زمینه دعوت به عمل می‌آید نسبت به دریافت و ارسال اسناد و مدارک مناقصه با توجه به بازه زمانی ذیل اقدام نمایند.

جدول زمانی انجام مناقصه
زمان توزیع اسناد مناقصه از ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۰۸/۰۷/۱۴۰۳

لغایت ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۵/۰۷/۱۴۰۳

مهلت ارسال مدارک مناقصه و پیشنهاد قیمت تا ساعت ۱۵:۰۰ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۹/۰۷/۱۴۰۳

آدرس محل دریافت اسناد و ارائه مدارک: تهران، كيلومتر ۹ جاده مخصوص كرج، سه‌راهی پارس خودرو، شرکت پارس خودرو، معاونت بازرگانی، مدیریت بازرگانی داخلی، اداره خرید مهندسی و پروژه‌ها تلفن: ۴۸۹۱۴۵۰۶ کارشناس اداره آقای کریمی و ۴۸۹۱۴۵۸۱ رئیس محترم اداره آقای جمشیدی

هزینه خرید اسناد و شرکت در مناقصه: واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) به‌حساب جام شماره ۷۲۹۷۳۷۶۴۲۵ بانک ملت به نام شرکت پارس خودرو و ارائه فیش واریزی آن به همراه معرفی‌نامه معتبر.

بدیهی است ارائه و تحویل مدارک هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد. لذا در صورت نیاز تیم ارزیابی شرکت پارس خودرو به‌منظور بررسی و ارزیابی توان فنی–بازرگانی (پاکت ب) شرکت‌های داوطلب، از امکانات آن مجموعه بازدید به عمل می‌آورد.

*شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد قیمت به‌منزله قبولی تمامی شروط اسناد مناقصه می‌باشد.

*ضمانت شرکت درمناقصه مبلغ ۴۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال می‌باشد.

*هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

*سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه درج گردیده است.

 

ردیف شرح الزامات توضیحات
۱ خدمات نصب و به‌روزرسانی سیستم اسکادا ولایسنس های لازم در خطوط تولید در سالن بدنه و مونتاژشرکت پارس خودرو (مطابق اسناد) ۱-داشتن گواهی افتادرحوزه مرتبط با شبکه صنعتی و نصب و پشتیبانی محصولات افتا

 

۲- تجربه نصب وراه اندازی نرم‌افزار اسکادای Wonderware درحداقل یک پروژه اتوماسیون صنعتی

 

۳-تجربه بروز رسانی وانتقال اطلاعات از سرور قدیمی اسکادای Wonderware به سرور جدید اسکادا

 

۴-الزام استفاده از تجهیزات سخت افزاری سرورها وکلاینت های اسکادا با مشخصات فنی در پیوست اسناد مناقصه

۱-       مجری موظف به نصب و راه اندازی نرم افزار اسکادا با برند تجاری Wonderware

۲-       مجری ارائه دهنده خدمات مذکور میبایست دارای گواهی افتا درحوزه مرتبط با شبکه صنعتی باشدودرصورت تامین تجهیزات توسط خود مجری، میبایست داری گواهی افتا در حوزه نصب وپشتیبانی محصولات افتا نیز باشد.

۳-       درصورت تامین تجهیزات توسط شرکت ثالث شرکت مذکور میبایست دارای گواهی افتا درحوزه نصب وپشتیبانی محصولات افتا باشد.

۴-       داشتن تجربه نصب و راه اندازی نرم افزار Wonderware لازم و ضروری می باشد.

***مدت اعتبار قیمت ارائه شده حداقل سه ماه می باشد***

 

روابط عمومی شرکت پارس خودرو