انعقاد تفاهمنامه نخستین پارک فناوری ICT

در فن‌بازار پارک علم‌ و فناوری تهران صورت می‌گیرد انعقاد تفاهمنامه نخستین پارک فناوری ICT فن‌بازار و مراسم رونمایی از محصولات شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همکاری ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۱۷ بهمن ماه جاری برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، […]

در فن‌بازار پارک علم‌ و فناوری تهران صورت می‌گیرد

انعقاد تفاهمنامه نخستین پارک فناوری ICT

فن‌بازار و مراسم رونمایی از محصولات شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همکاری ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۱۷ بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از ۱۰ محصول برتر شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، با همکاری ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، همزمان با دهه مبارک فجر با حضور جمعی از شخصیت‌های دانشگاهی و مدیران علمی و صنعتی کشور، سرمایه‌گذاران، مشاوران تخصصی و مدیران واحدهای فناور برگزار می‌شود.

در این مراسم میزهای تجاری در اختیار سرمایه‌گذاران علاقه‌مند و افرادی که در حوزه فناوری فعالیت دارند، قرارداده می‌شوند تا با یکدیگر به مذاکره بپردازند.

نخستین آزمایشگاه کسب‌ و کار کشور درباره این رویداد راه‌اندازی می‌شود. همچنین تفاهمنامه نخستین پارک فناوری تخصصی ICT کشور به امضا خواهد رسید.

برگزاری پانل سیاست‌های تجاری‌سازی فناوری با حضور مقامات و مدیران ارشد دولتی و خصوصی از دیگر برنامه‌های برگزاری این رونمایی و فن‌بازار است.

 

براساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همزمان با برگزاری رویداد رونمایی و فن‌بازار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، مسابقه سرمایه‌گذاری مجازی نیز برگزار می‌شود. این مسابقه با هدف آشنایی افراد حاضر در مراسم با نحوه سرمایه‌گذاری و معیارهایی که باید در سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود، برگزار خواهد شد.