همکاری مهندسین ناظر با شهرداری منوط به ثبت اطلاعات در سامانه شهرسازی است

همکاری مهندسین ناظر با شهرداری منوط به ثبت اطلاعات در سامانه شهرسازی است مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کرمان اظهارکرد: مهندسین ناظر خارج از شهرداری برای ادامه فعالیت خود با شهرداری از هم‌اکنون باید اطلاعات خود را در سامانه شهرسازی ثبت کنند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان آمار و فناوری […]

همکاری مهندسین ناظر با شهرداری منوط به ثبت اطلاعات در سامانه شهرسازی است

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کرمان اظهارکرد: مهندسین ناظر خارج از شهرداری برای ادامه فعالیت خود با شهرداری از هم‌اکنون باید اطلاعات خود را در سامانه شهرسازی ثبت کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کرمان، مهندس عرب‌نژاد گفت: مهندسین ناظر ساختمان برای ثبت اطلاعات خود باید به یکی از مناطق چهارگانه شهرداری مراجعه کنند.

وی افزود: در سامانه شهرسازی شهرداری، کلیه اطلاعات از قبیل شماره پروانه اشتغال، تاریخ صدور، تاریخ تمدید، اعتبار، پایه، آدرس و شماره دفتر مهندسین ناظر ثبت خواهد شد.

 

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری هدف از این اقدام را نظارت بهتر و دقیق‌تر شهرداری بر کار مهندسین ناظر، شناسایی ناظرین و همچنین جلوگیری از تخلفات در ساخت و ساز عنوان کرد.