۴۱۷۴ مزایده – دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات – اجرای زیرساخت، تجهیز و بهره ­برداری طرح­های توسعه فضاهای ورزشی

آگهی مزایده عمومی نوبت دوم شماره ۲۲-۲-۱۴۰۳  دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نظر دارد اجرای زیرساخت، تجهیز و بهره­برداری طرح­های توسعه فضاهای ورزشی خود شامل زمین­های تنیس، پدل، مرکز بازی­های فکری و رایانه­ای و پیست آموزشی موتورسواری را در قالب (B.O.L.T)، از طریق مزایده عمومی به واجدین شرایط واگذار نـماید. از اشخاص […]

آگهی مزایده عمومی

نوبت دوم

شماره ۲۲-۲-۱۴۰۳

 دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در نظر دارد اجرای زیرساخت، تجهیز و بهره­برداری طرح­های توسعه فضاهای ورزشی خود شامل زمین­های تنیس، پدل، مرکز بازی­های فکری و رایانه­ای و پیست آموزشی موتورسواری را در قالب (B.O.L.T)، از طریق مزایده عمومی به واجدین شرایط واگذار نـماید.

  • از اشخاص حقیقی و یا حقوقی دعـوت به عـمل می­آید از تاریخ درج این آگـهی به مدت ۱۰ روز کاری به وب‌سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به آدرس اینترنتی https://srb.iau.ir، قسمت مناقصه/مزایده و یا مستقیماً به لینک fa/tenders/https://srb.iau.ir مراجعه نموده و پس از واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (غیرقابل استرداد) نسبت به دریافت اسناد مزایده اقدام نمایند. (تلفن تماس:۴۴۸۶۷۴۴۴ داخلی ۳۰۰۸)

تذکرهای مهم:

  • مزایده­گران برای هر پروژه فضای ورزشی تنیس، پدل، مرکز بازی­های فکری و رایانه­ای و پیست آموزشی موتور سواری می­بایست به‌صورت جداگانه مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (غیر قابل‌استرداد) واریز و نسبت به دریافت اسناد مزایده و تحویل مدارک (پاکت­های الف و ب) آن اقدام نمایند.
  • صرفاً اسناد و مدارک (پاکت­های الف و ب) اشخاص حقیقی و یا حقوقی­ای پذیرفته می­شود که از طریق آدرس اینترنتی اشاره‌شده مبلغ موردنظر را واریز و اسناد مزایده را دریافت و کد رهگیری یکتا به نام مزایده گر برای هر پروژه صادرشده باشد.
  • مزایده­گران می­توانند در یک پروژه یا همه پروژه­ها شرکت نمایند.
  • مهلت دریافت اسناد و همچنین تحویل پاکت­های اسناد مزایده: تا پایان وقت اداری (ساعت:۱۴:۵۰) روز یکشنبه مورخ ۲۲/۰۷/۱۴۰۳ می‌باشد.
  • هزینه درج­ آگهی در روزنامه­ها به عهده برنده مزایده می­باشد.
  • مزایده­گزار در رد یا قبول پیشنهادات دارای اختیار تام می­باشد.
  • تاریخ درج آگهی در روزنامه­ها: روز دو­شنبه مورخ ۰۹/۰۷/۱۴۰۳ می­باشد.