توصیه‌های «آیت‌ا… صافی‌گلپایگانی» به منتخبان مردم قم در مجلس

  آیت‌ا… صافی‌گلپایگانی، ضمن بیان توصیه‌هایی به منتخبان مردم قم، گفت: لازم است که ۳ نماینده قم با هم همکاری کامل داشته و فقط اعتلای کشور و خدمت به مردم را در نظر داشته باشند. به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار حجت‌الاسلام ذوالنوری و امیرآبادی از منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، […]

 

آیت‌ا… صافی‌گلپایگانی، ضمن بیان توصیه‌هایی به منتخبان مردم قم، گفت: لازم است که ۳ نماینده قم با هم همکاری کامل داشته و فقط اعتلای کشور و خدمت به مردم را در نظر داشته باشند.

به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار حجت‌الاسلام ذوالنوری و امیرآبادی از منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موقعیت مهم شهر مقدس قم و سابقه درخشان آن در طول تاریخ گفت: قم یکی از مراکز مهم مذهبی و علمی است که دارای سوابق بسیار روشن، حساس و درخشان است.

وی خاطرنشان کرد: این شهر با شهرهای دیگر کاملاً تفاوت دارد که امتیازات علمی و مذهبی، عشق و علاقه مردم آن به اهل بیت (ع) در طول تاریخ، این شهر را ممتاز کرده است.

این مرجع تقلید، نمایندگان قم را نماینده ارزش‌‌ها معرفی کرد و افزود: خدمت به این شهر و مردم آن ارزش بسیار زیادی دارد و مسؤولیت‌پذیری در این شهر بسیار سنگین است.

آیت‌ا… صافی‌گلپایگانی تأکید کرد: اکنون که شما از قم به مجلس راه یافته‌اید، بدانید که نماینده قم، باید نماینده ارزش‌‌ها و اصول اسلام و مدافع واقعی دین و احکام باشد.

وی تصریح کرد: نمایندگان شهر‌ها هم باید شما را به عنوان یک نماینده ارزشی و پشتیبان شریعت و حامی مردم مستضعف و محروم بدانند که با رفتار و اخلاق خوب شما این مهم در آنجا محقّق خواهد شد.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از توصیه‌های خود به منتخبان مردم قم بیان کرد: حقیر از مطالبی که شما تذکر دادید خوشحال شدم و دعا می‌کنم که در انجام آن موفق باشید، البته لازم است که ۳ نماینده قم با هم همکاری کامل داشته و فقط اعتلای کشور و خدمت به مردم را در نظر داشته باشند.

آیت‌ا… صافی گلپایگانی اظهار کرد: اگر خدای ناکرده اختلافی باشد ضرر آن به مردم و مملکت می‌رسد و با توافق و با هماهنگی در برنامه‌های دینی و فعالیت‌های اجتماعی وظیفه سنگین خود را ایفا کنید.

 

این مرجع تقلید در پایان با آرزوی توفیق برای نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی گفت: این فرصتی که برای شما فراهم شده است بسیار مغتنم و با ارزش است و از آن باید برای ترقی و رشد کشور و خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی آنان کمال استفاده را کرد.