تلگرام فقط ۱٫۴ درصد کاربران خود را جذب شبکه تون کرده است!

اکوسیستم شبکه تون (TON) با سرعتی چشمگیر در حال رشد است و بخش گیمینگ آن توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، در این میان دو بازی تون‌هیروز (Ton Heroes) و ناک‌‌ناک (NokNok)  با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، پتانسیل بالایی برای جذب کاربران و ایجاد تحول در اکوسیستم گیمینگ شبکه تون دارند. به […]

اکوسیستم شبکه تون (TON) با سرعتی چشمگیر در حال رشد است و بخش گیمینگ آن توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، در این میان دو بازی تون‌هیروز (Ton Heroes) و ناک‌‌ناک (NokNok)  با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، پتانسیل بالایی برای جذب کاربران و ایجاد تحول در اکوسیستم گیمینگ شبکه تون دارند. به گزارش سیتنا، اکوسیستم شبکه تون (TON) با سرعتی چشمگیر در حال رشد است و بخش گیمینگ آن توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. شبکه تون با ۱۴ میلیون کیف پول فعال، تنها ۱٫۴درصد از کاربران تلگرام را جذب کرده است. این آمار نشان می‌دهد که پتانسیل رشد قابل توجهی برای این شبکه وجود دارد. مسئولان تون قصد دارند طی چهار سال آینده، ۵۰۰ میلیون کاربر را به دنیای وب۳ جذب کنند. بازی‌های شبکه تون از جذاب‌‌ترین بخش‌های این اکوسیستم هستند، اما چالش‌هایی نیز وجود دارد؛ از جمله عدم حمایت کافی بنیاد تون از پروژه‌ها و خستگی کاربران از بازی‌های کلیکی ساده. برای غلبه بر این چالش‌ها، مسئولان شبکه تون بر سه مفهوم کلیدی تمرکز کرده‌اند: افراد (کاربران)، محصولات (بازی‌‌ها و برنامه‌ها) و محیط (پلتفرم).