کلنگ‌ ساخت پایگاه فوریت‌های پزشکی شادگان به زمین زده شد

کلنگ‌ ساخت پایگاه فوریت‌های پزشکی شادگان به زمین زده شد به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور جمعی از مردم و مسؤولان شادگان، کلنگ ساخت پایگاه فوریت‌های پزشکی شهری شادگان به زمین زده شد. به گزارش مهر، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در این آیین با قدردانی از پیگیرهای مجدانه صورت گرفته […]

کلنگ‌ ساخت پایگاه فوریت‌های پزشکی شادگان به زمین زده شد

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور جمعی از مردم و مسؤولان شادگان، کلنگ ساخت پایگاه فوریت‌های پزشکی شهری شادگان به زمین زده شد.

به گزارش مهر، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در این آیین با قدردانی از پیگیرهای مجدانه صورت گرفته از سوی مسؤولان برای تسریع در امر کلنگ زنی ساخت این پایگاه شهرستان گفت: برای ساخت این پایگاه اعتباری معادل ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

حجت‌ا…جانبی ‌افزود: این پایگاه در زمینی با بیش از ۱۰۰ متر مساحت و در مدت ۶ ماه به بهره‌برداری می‌رسد که امید می‌رود زمان افتتاح آن زودتر از موعد مقرر نیز اتفاق بیفتد.

وی اظهار ‌کرد: همچنین نقشه و زمین برای ساخت پایگاه فوریت‌های پزشکی «خور دورق» نیز آماده شده است که پس از برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار، کار ساخت آن پایگاه نیز آغاز می‌شود.

 

به گفته جانبی، کلنگ ساخت پایگاه فوریت‌های پزشکی خنافره نیز در آینده‌ای نزدیک به زمین زده می‌شود.