۴۱۸۰ مناقصه – شرکت جهان فولاد سیرجان – نصب و تست و راه اندازي جهت تعويض كامل سوئيچگيرها

” آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای «خريد تجهيزات و نصب و تست و راه اندازي جهت تعويض كامل سوئيچگيرهاي MV سايت احيا شركت جهان فولاد سيرجان (بصورت EPC) شرکت جهان فولاد سیرجان» « مناقصه شماره ۶۷-۰۳-خ-م» شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد نسبت به خريد تجهيزات و نصب و تست و راه اندازي […]

” آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای «خريد تجهيزات و نصب و تست و راه اندازي جهت تعويض كامل سوئيچگيرهاي MV سايت احيا شركت جهان فولاد سيرجان (بصورت EPC) شرکت جهان فولاد سیرجان»

« مناقصه شماره ۶۷-۰۳-خ-م»

شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد نسبت به خريد تجهيزات و نصب و تست و راه اندازي جهت تعويض كامل سوئيچگيرهاي MV (بصورت EPC) از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای اقدام نماید؛ لذا از تمامی شرکت های معتبر که دارای توانایی مناسب، سوابق و تجارب مورد قبول می باشند، دعوت به عمل می آید اسناد مناقصه را از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SJSCO.IR دریافت نمایند.

  • شرایط:
  • آخرین فرصت تحویل پاکات: پایان وقت اداری روز چهار شنبه مورخ ۰۹/۰۸/۱۴۰۳
  • تضمین شرکت در مناقصه مبلغ ۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (پنجاه میلیارد ریال) مطابق اسناد مناقصه.
  • شرایط و محل تحویل کالا: تحویل بصورت DDP درب کارخانه شرکت جهان فولاد سیرجان واقع در استان کرمان، شهرستان سیرجان، کیلومتر ۵۰ جاده سیرجان – شیراز، کیلومتر ۲ جاده اختصاصی گل گهر.
  • محل انجام کار: کارخانه شرکت جهان فولاد سیرجان واقع در استان کرمان، شهرستان سیرجان، کیلومتر ۵۰ جاده سیرجان – شیراز، کیلومتر ۲ جاده اختصاصی گل گهر.
  • مدت زمان تحویل کالا: ۷ (هفت) ماه تقویمی از تاریخ تنفیذ قرارداد.
  • مدت زمان انجام کار: ۱۵ (پانزده) روز تقویمی از تاریخ تنفیذ قرارداد.
  • محل تحویل پاکات: شهرستان سیرجان، دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت جهان فولاد سیرجان یا شهر تهران، دبیرخانه مرکزی دفتر شرکت جهان فولاد سیرجان. (مطابق اسناد مناقصه)
  • شرکت جهان فولاد سیرجان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات مختار می باشد و همچنین به پیشنهادهای مشروط و مبهم که با اسناد مناقصه مغایرت داشته باشد و یا بعد از مهلت مقرر در آگهی برسد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • ارائه اسناد و مستندات مذکور هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نمی کند.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر از شنبه تا چهارشنبه (روزهای کاری) در ساعات اداری با شماره ۰۹۹۱۲۹۳۸۳۱۷ یا ۳۱۲۵۷۶۰۰-۰۳۴ داخلی ۶۱۴۳ و آدرس ایمیل TENDER@SJSCOSTEEL.COM ارتباط برقرار نمایید.

 

دبیرخانه کمیسیون معاملات