درآمد تقریبی صفحات پرمخاطب و اینفلوئنسرهای ایرانی شبکههای اجتماعی از طریق تبلیغات در سال ۱۴۰۲ طبق گزارش یکتانت مبلغ شش همت برآورد شده است درصورتی که میزان این نوع درآمد در سال ۱۴۰۱ کمتر از دو هزار میلیارد تومان بوده است. به گزارش تسنیم، درآمد تقریبی صفحات پرمخاطب و اینفلوئنسرهای ایرانی شبکههای اجتماعی از طریق […]
درآمد تقریبی صفحات پرمخاطب و اینفلوئنسرهای ایرانی شبکههای اجتماعی از طریق تبلیغات در سال ۱۴۰۲ طبق گزارش یکتانت مبلغ شش همت برآورد شده است درصورتی که میزان این نوع درآمد در سال ۱۴۰۱ کمتر از دو هزار میلیارد تومان بوده است. به گزارش تسنیم، درآمد تقریبی صفحات پرمخاطب و اینفلوئنسرهای ایرانی شبکههای اجتماعی از طریق تبلیغات در سال ۱۴۰۲ طبق گزارش یکتانت مبلغ شش همت برآورد شده است درصورتی که میزان این نوع درآمد در سال ۱۴۰۱ کمتر از دو هزار میلیارد تومان بوده است و اندازه بازار تبلیغات دیجیتال در ایران حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان است. در ادامه این گزارش به رفتار کاربران ایرانی در فضای آنلاین پرداخته شده و آمده است ۸۵ درصد کاربران ایرانی پیش از خرید حضوری یا آنلاین در اینترنت تحقیق میکنند و بیشترین بازهزمانی استفاده از اینترنت در تمامی گروههای سنی بین دو تا سه ساعت در روز است که در این بازهزمانی، کاربران نسل X پرمصرفترین هستند. همچنین بهطور میانگین، خرید آنلاین پوشاک، بیشترین و خرید آنلاین جواهر، کمترین سهم را در میان خرید آنلاین کالاها و خدمات داشته و بهطور متوسط، ۲۴ درصد پاسخدهندگان، تبلیغات در هیچکدام از رسانهها را باورپذیر نمیدانند.
دیدگاه بسته شده است.