فدراسیون اسکی توان رقابت با بخش خصوصی در مناقصات را ندارد

دبیر فدراسیون اسکی‌ فدراسیون اسکی توان رقابت با بخش خصوصی در مناقصات را ندارد دبیر فدراسیون اسکی، گفت: امکانات پیست‌های کشور بسیار قدیمی است و امیدوارم تجهیزات آنها به روز شوند. بهرام‌ساوه‌شمشکی در گفت‌و‌گو با ایرنا در خصوص سقوط دختر اسکی‌باز از تله‌سی‌یژ دربندسر، گفت: بی‌احتیاطی از سوی این فرد باعث سقوط او شد و […]

دبیر فدراسیون اسکی‌

فدراسیون اسکی توان رقابت با بخش خصوصی در مناقصات را ندارد

دبیر فدراسیون اسکی، گفت: امکانات پیست‌های کشور بسیار قدیمی است و امیدوارم تجهیزات آنها به روز شوند.

بهرام‌ساوه‌شمشکی در گفت‌و‌گو با ایرنا در خصوص سقوط دختر اسکی‌باز از تله‌سی‌یژ دربندسر، گفت: بی‌احتیاطی از سوی این فرد باعث سقوط او شد و خوشبختانه هیچ اتفاقی برای این خانم رخ نداده است. با حضور به موقع مسؤولان و گرفتن توری نجات این خانم بدون مشکل به اسکی خود ادامه داد.

وی در خصوص قدیمی بودن تجهیزات پیست‌های اسکی ایران، ادامه‌داد: پیست‌های ایران در اختیار بخش خصوصی هستند و امکانات اسکی نیز بسیار قدیمی است. متأسفانه فدراسیون اسکی حتی یک پیست هم برای تمرین تیم‌های ملی ندارد.

دبیر فدراسیون اسکی، گفت: بخش خصوصی و دولت برای تجهیز هرچه بهتر پیست‌‌ها باید اقدام کنند تا شاهد بروز برخی اتفاقات نباشیم.

وی با بیان این‌که فدراسیون آماده در اختیار گرفتن پیست‌های اسکی است، تصریح‌کرد: فدراسیون آمادگی کامل برای در اختیار گرفتن پیست‌های دولتی دارد. به عنوان یک فدراسیون ورزشی نمی‌توانیم در مناقصه‌ها با بخش خصوصی رقابت کنیم و به همین دلیل بازنده می‌شویم.

وی در رابطه با آخرین وضعیت تیم‌های ملی اسکی ایران، اظهار‌کرد: تیم ملی تمرینات خود را برای بازی‌های آسیا و مسابقات قهرمانی جهان ادامه می‌دهد و تیم آلپاین ۲۲ بهمن ماه به سوئیس خواهد رفت تا در مسابقات جهانی شرکت کند.

 

ساوه‌شمشکی افزود: همچنین در اسفند راهی مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن خواهیم شد و اوایل اسفند نیز در مسابقات فنلاند حاضر می‌شویم. تیم اسنوبورد ایران هم دوم اسفنده ماه برای شرکت در مسابقات جهانی راهی اسپانیا خواهد شد.