۴۱۸۷ مناقصه – شركت پتروشيمي شازند – خرید، اجرا و راه‌اندازی به روش EPC

 آگهي مناقصه عمومي شماره ۱۳۴ -۴۰۳ موضوع: انجام کامل فعالیت‌های مهندسی، خرید، اجرا و راه‌اندازی به روش EPC پروژه ساخت ساب استیشن و کابینت روم و باتری روم جدید و نو سازی سیستم‌های کنترل ابزار دقیق و برق واحد CHU و تخلیه نفتا و مخازن جدید شركت پتروشيمي شازند (سهامي عام) در نظر دارد، پیمان […]

 آگهي مناقصه عمومي شماره ۱۳۴ -۴۰۳

موضوع: انجام کامل فعالیت‌های مهندسی، خرید، اجرا و راه‌اندازی به روش EPC پروژه ساخت ساب استیشن و کابینت روم و باتری روم جدید و نو سازی سیستم‌های کنترل ابزار دقیق و برق واحد CHU و تخلیه نفتا و مخازن جدید

شركت پتروشيمي شازند (سهامي عام) در نظر دارد، پیمان فوق‌الذکر را به شرح مندرج دربند (الف) از طریق برگزاری مناقصه عمومي و طبق شرایط خصوصی و الزامات تعیین‌شده به شرکت واجد شرایط واگذار نمايد. لذا از كليه شرکت‌های معتبر و دارای تخصص و تجربه مفید و مرتبط با موضوع مناقصه، دعوت می‌گردد از مورخ ۲۴/۰۷/۱۴۰۳ تا مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۳(به‌غیراز روزهای تعطیل)، ضمن معرفی نماینده مطلع و آگاه و با همراه داشتن کلیه مدارک موردنیاز دربند (ب) جهت تحویل مدارک و تکمیل فرم تقاضا به نشانی اراک، کیلومتر ۲۲ جاده بروجرد، مجتمع پتروشیمی شازند، دفتر امور پیمان‌ها و برآورد مراجعه و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۵-۳۲۶۳۳۱۶۶-۰۸۶ امور پیمان‌ها و برآورد تماس حاصل نمایند.

الف) شرح کار:

انجام کلیه فعالیت‌های مهندسی پروژه (Engineering-E) و طراحی و صدور کلیه مدارک و نقشه‌های موردنیاز ضمن انجام بررسی‌های لازم و بروز رسانی کامل مدارک فنی موجود کارفرما که در انجام فعالیت‌های این پروژه مورداستفاده قرار خواهند گرفت، صدور مدارک و اسناد نهایی پروژه و صدور مدارک نهایی چون ساخت (As-built) انجام کلیه فعالیت‌های خرید و ساخت تمامی اقلام و تجهیزات و سیستم‌های پروژه (برقی، کنترلی و …) و سایر متریال موردنیاز پروژه (procurement-P) از سازندگان و Vendor List مورد تائید کارفرما و تائید و تست های اولیه پیش از حمل جهت کلیه اقلام و تجهیزات موردنیاز ضمن اخذ تأییدیه‌های مربوطه از کارفرما به همراه تأمین و خرید لوازم‌یدکی دوره‌های پیش راه‌اندازی، راه‌اندازی و دوسالانه با میزان مدنظر کارفرما و حمل اقلام و تجهیزات مذکور به محل اجرای پروژه و برگزاری دوره‌های آموزشی موردنیاز برای کارکنان کارفرما.

انجام فعالیت‌های Construction-C)) شامل: ساخت ساختمان کابینت روم و ساب استیشن جدید به مساحت تقریبی ۵۵۰ مترمربع به همراه تأمین و نصب کلیه تجهیزات موردنیاز سرمایشی و گرمایشی، پایش دیداری، اعلام و اطفا حریق و … جهت ساختمان مذکور و انجام کلیه فعالیت‌های ساخت و نصب و مونتاژ کلیه لوازم و تجهیزات خریداری‌شده و موجود کارفرما و انجام کامل عملیات پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی پروژه مطابق با استانداردها، رویه‌های کاری و فرم‌های کاری اعلامی از طرف کارفرما ضمن اخذ تمامی تأییدیه‌های لازم و مربوطه از کارفرما و تهیه و ارائه مدارک نهایی فنی و اجرایی پروژه از قبیل Final Book و MCBOOK

ب ) مدارک موردنیاز:

۱-تصاویر اساسنامه، آگهی تأسیس و ثبت شرکت و آخرین تصمیمات و تغییرات مندرج در روزنامه رسمی شامل تغییرات مدیریتی، آدرس شرکت، نام شرکت و … .

۲- گواهی صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه‌وبودجه و گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاری از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

۳- تصویر شناسنامه و کارت ملی (پشت‌ورو) صاحبان امضای مجاز شرکت و شماره موبایل آن‌ها.

۴-تصویر گواهی‌نامه ثبت‌نام مودیان مالیاتی (کد اقتصادی) و شناسه ملی، نشانی و کدپستی و شماره تلفن / فکس.

۵- دارا بودن حداقل رتبه سه پیمانکاری در رشته نفت وگاز از مراجع معتبر دولتی ثبت‌شده در سامانه اطلاعات عوامل نظام فنی واجرائی کشورمربوط به سازمان برنامه و بودجه کشور. (شرکت پیمانکاران با رتبه بالاتر بلا مانع است)

۶-ارائه گردش مالی شرکت برای سه سال اخیر، مفاصا حساب قراردادهای انجام‌شده، گواهی ارزش‌افزوده، کپی ضمانتنامه های اخذ شده طی یک سال گذشته.

۷- فهرست سوابق کارهای انجام‌شده یا در حال انجام و یا مشابه موضوع مناقصه با ارائه گواهی و رضایت‌نامه از کارفرمایان قبلی

۸ دارا بودن توان فنی، برنامه‌ریزی و مالی لازم جهت ارائه ضمانتنامه های شرکت در مناقصه و انجام تعهدات در زمان عقد قرارداد طبق ضوابط و مقررات این شرکت

۹- مدارک اخذ شده از متقاضیان مورد ارزیابی فنی قرارگرفته و این شرکت حق رد و یا قبول یک یا تمام پیشنهادات بدون آنکه محتاج به ذکر دلیل باشد و یا اینکه بخشی از موضوع قرارداد را به پیمانکار دیگری واگذار نماید را برای خود محفوظ می‌دارد.

۱۰- کلیه اطلاعات مدارک ارائه‌شده توسط آن شرکت می‌بایست از اعتبار لازم و کافی برخوردار باشد

۱۱- سایر مدارک و گواهی‌های معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه که در ارزیابی توانمندی و تأیید صلاحیت متقاضی مؤثر باشد.

توجه: در صورت نقص و عدم تکمیل مدارک مذکور ارزیابی متقاضیان قابل‌بررسی نخواهد بود. همچنین ارائه مدارک و عدم‌تأیید صلاحیت، هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و به اسناد و مدارکی که جهت شرکت در مناقصه بعد از مدت مقرر در آگهی ارائه گردد، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

  • کلیه مدارک خواسته‌شده دربند ب باید به‌صورت فایل الکترونیکی (CD) دریک نسخه و ردیف ۱ کپی برابر اصل و به‌صورت کاغذی ارائه گردد.

 

ب) سایر شرایط مناقصه:

۱- واگذاری اسناد مناقصه پس از ارزیابی و تائید دستگاه نظارت و نیز واریز مبلغ -/۰۰۰/۵۰۰ ریال به‌حساب جاری شماره ۰۱۰۵۷۶۳۷۸۰۰۰۰ بانک ملی به نام شرکت پتروشیمی شازند تحویل شرکت‌کنندگان خواهد شد. (جهت دریافت شناسه پرداخت با شماره تلفن‌های ۹۵-۳۲۶۳۳۱۸۰- ۰۸۶ واحد مالی تماس حاصل نمایید)

۲- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۵% مبلغ کل پیشنهادی قابل واریز به‌صورت نقدی به‌حساب صدر الاشاره و یا ارائه چک تضمینی بانکی و یا ضمانتنامه بانکی ثبت‌شده در سامانه پیام‌رسانی الکترونیکی مالی بانک مرکزی (سپام) با اعتبار سه ماه به نام شرکت پتروشیمی شازند.

۳- پیمانکار باید دارای شخصیت حقوقی، دارا بودن دانش، تخصص، تجهیزات کافی مرتبط با موضوع پروژه، توان فنی مناسب با برنامه‌ریزی و توانایی مالی لازم جهت ارائه ضمانتنامه های موردنیاز شرکت در مناقصه و یا عقد قرارداد را طبق مقررات و ضوابط این شرکت داشته باشد.

۴- پرداخت هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.