ایجاد ۱۸۰ هزار فرصت شغلی پایدار در ۳۱ استان کشور

ایجاد ۱۸۰ هزار فرصت شغلی پایدار در ۳۱ استان کشور سومین همایش ملی مدیریت جهادی با حضور مدیران برتر جهادی و جمعی از مسؤولین کشوری و لشگری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی بنیاد برکت، در این همایش، عارف نوروزی، مدیرعامل بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی […]

ایجاد ۱۸۰ هزار فرصت شغلی پایدار در ۳۱ استان کشور

سومین همایش ملی مدیریت جهادی با حضور مدیران برتر جهادی و جمعی از مسؤولین کشوری و لشگری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی بنیاد برکت، در این همایش، عارف نوروزی، مدیرعامل بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سخنانی، ضمن ارایه گزارشی جامع از فعالیت‌ها و دستاوردهای بنیاد برکت در حوزه مدیریت جهادی، از ایجاد ۱۸۰ هزار فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در سراسر کشور خبر داد.

مدیرعامل بنیاد برکت، ضمن گرامیداشت ایام دهه‌ فجر به تبیین دستاوردهای این بنیاد در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته در راستای منویات مقام‌معظم‌رهبری پرداخت و گفت: کمک به توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، توسعه فضاهای آموزشی، مراکز فرهنگی و مذهبی، ارتقای سطح سلامت و گسترش مراکز بهداشتی و درمانی، ارایه خدمات حمایتی و بیمه‌ای به محرومان از جمله مأموریت‌های بنیاد برکت است.

وی افزود: بنیاد برکت به تبعیت از سبک مدیریتی جهادی، خود را متعهد می‌داند ضمن نقش‌آفرینی در چارچوب اقتصاد مقاومتی و صیانت از کرامت انسانی به ارتقای معیشت محرومان کمک کند.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان این‌که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای فرامین امام و رهبری توجه ویژه‌ای به ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته توسط بنیاد برکت دارد، عنوان کرد: در همین راستا در سال ۹۵ اقدامات متعددی انجام شده است که سفرهای متعدد استانی، دیدار با مردم برای کمک به توسعه مناطق محروم، تکریم از خانواده شهدای حرم و مدافعین حرم، خدمت‌رسانی به دو میلیون زائر کربلا در اربعین حسینی از این جمله‌اند.

 

مدیرعامل بنیاد برکت در خصوص اقدامات توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی بنیاد برکت گفت: در بخش کمک به توانمندسازی و کارآفرینی در مناطق محروم بر اساس مدل اقتصاد مقاومتی و در نظر گرفتن شاخص‌هایی چون تولید ملی تلاش کرده‌ایم شرایط فعالیت برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در مناطق محروم را تسهیل کنیم. تاکنون مشارکت با کارآفرینان در ۳۰۰ طرح توانمندسازی اقتصادی در ۳۱ استان کشور با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال تحقق یافته است. اقدامی که ثمره‌ آن ایجاد فرصت شغلی پایدار برای بیش از ۱۸۰ هزار نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم است.