۴۱۸۹ مناقصه – اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران – تأمین کارت‌های (pvc)

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد تأمین کارت‌های (pvc) با درج لوگوی اتاق ایران را با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه به شرکت‌های ذیصلاح واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت‌های ذیصلاح دعوت به عمل می‌آید از تاریخ درج آگهی نسبت به دریافت اسناد […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد تأمین کارت‌های (pvc) با درج لوگوی اتاق ایران را با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه به شرکت‌های ذیصلاح واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت‌های ذیصلاح دعوت به عمل می‌آید از تاریخ درج آگهی نسبت به دریافت اسناد مناقصه از طریق مراجعه به سایت اینترنتی اتاق بازرگانی ایران به آدرس www.iccima.ir ویا مراجعه حضوری از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۵:۳۰ به آدرس تقاطع شهید موسوی، شماره ۱۷۵، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، ساختمان مرکزی، طبقه ششم، دبیرخانه کمیسیون معاملات اقدام نمایند.

موضوع مناقصه: عبارت است از تأمین ۱۰۰ هزار عدد کارت‌ (PVC) طبق شرایط درج‌شده در اسناد مناقصه

محل تحویل کارت: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی، پلاک ۱۷۵، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر: جناب آقای مهندس آقام علی – تلفن: ۸۵۷۳۲۳۴۱ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰

مهلت بازگشت پیشنهادات: حداکثر تا روز دوشنبه مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۳ قبل از ساعت ۱۳:۰۰

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:

 مبلغ تضمین شرکت درمناقصه ۵ درصد رقم پیشنهادی کل قرارداد می‌باشد که صرفاً به یکی از دو شکل زیر قابل‌ارائه می‌باشد:

  • ضمانتنامه بانکی غیرقابل برگشت و بدون قید و شرط و دارای ۳ ماه اعتبار اولیه وقابل تمدید به درخواست مناقصه گزار برای یک دوره دیگر به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران.
  • واریز نقدی وجوه به‌حساب ۱۵۱۵۱۱۵۱۱۵ (شناسه واریز – ۹۹۰۰۰۸۰۲۹۶۱۵۲) بانک ملت شعبه وزارت نفت به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران (به شماره شبا ۴۶۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۵۱۵۱۱۵۱۱۵ IR)