مطالعه و برگزاری مناقصه عملیات گازدار کردن ۷۰۰ روستا

استاندار کرمانشاه وعده داد مطالعه و برگزاری مناقصه عملیات گازدار کردن ۷۰۰ روستا استاندار کرمانشاه وعده داد که تا دو سال ‌و نیم دیگر تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گازدار شوند. به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده اسدا…رازانی با بیان این‌که در دهه فجر امسال عملیات گازرسانی به ۱۸۷ روستا انجام شده یا خواهد شد، اظهارکرد: […]

استاندار کرمانشاه وعده داد

مطالعه و برگزاری مناقصه عملیات گازدار کردن ۷۰۰ روستا

استاندار کرمانشاه وعده داد که تا دو سال ‌و نیم دیگر تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گازدار شوند.

به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده اسدا…رازانی با بیان این‌که در دهه فجر امسال عملیات گازرسانی به ۱۸۷ روستا انجام شده یا خواهد شد، اظهارکرد: گازرسانی به ۵۰۰ روستای دیگر هم در حال انجام است و عملیات گازدار کردن ۷۰۰ روستا نیز در مرحله مطالعه و مناقصه قرار دارد.

وی افزود: تا ابتدای دولت تدبیر و امید تنها ۲۰۰ روستا از ۲ هزار و ۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز برخوردار بودند که این تعداد در دولت یازدهم به حدود ۷۰۰ روستا رسیده است.

شایان ذکر است در هفتمین روز از دهه فجر با حضور رازانی استاندار کرمانشاه ۳ طرح عمرانی شامل عملیات گازرسانی به ۷ روستای بخش مرکزی شهرستان دالاهو با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال، تکمیل قطعه ششم بزرگراه اسلام‌آبادغرب به قصرشیرین (گردنه پاتاق) به طول دو کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و افتتاح روکش آسفالت بزرگراه کربلا(حد فاصل روستای سرخه دیره تا ایست بازرسی بالا تاق) به طول ۴ کیلومتر در شهرستان دالاهو به بهره‌برداری رسید.