۴۱۹۴ مناقصه – شرکت پایانه‌های نفتی ایران – دو دستگاه میدل باس

شناسه: ۱۸۱۱۶۹۴              آگهي فراخوان عمومي ارزیابی کیفی مناقصه­گران (مناقصه شماره AA/14/1403) به شماره سامانه ستاد ۲۰۰۳۰۹۱۶۴۵۰۰۰۰۸۶ موضوع: خرید دو دستگاه میدل باس   شرکت پایانه‌های نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد انجام خدمات موضوع فوق را با در نظر گرفتن شرایط کلی مشروحه زیر و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، به‌صورت فراخوان […]

شناسه: ۱۸۱۱۶۹۴            

 آگهي فراخوان عمومي ارزیابی کیفی مناقصه­گران (مناقصه شماره AA/14/1403) به شماره سامانه ستاد ۲۰۰۳۰۹۱۶۴۵۰۰۰۰۸۶

موضوع: خرید دو دستگاه میدل باس

 

شرکت پایانه‌های نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد انجام خدمات موضوع فوق را با در نظر گرفتن شرایط کلی مشروحه زیر و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، به‌صورت فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه­گران واجد شرايط واگذار نماید:

الف) کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مناقصه­ گران دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مناقصه­گران و گشایش پاکت­ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه­گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند. خاطرنشان می­سازد به موجب بخشنامه وزارت صمت، امکان ثبت‌نام بر خط رایگان در این سامانه جهت کلیه مناقصه­گران فراهم می­باشد.

شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه ۱۴۵۶-۰۲۱ می­باشد. اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استان­ها، در سایت سامانه (WWW.SETADIRAN.IR) بخش «ثبت نام/ پروفایل تأمین‌کننده/ مناقصه­گر» موجود است.

ب) شرح کالا: دو دستگاه میدل باس

ج) محل و مدت‌زمان تأمین کالا: زمان تأمین کالا (از آغاز قرارداد تا تحویل کالا) ده ماه و محل تحویل کالا بوشهر (اسکله فلات قاره) می‌باشد.

د) برآورد مناقصه گزار: ۸۶٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (هشتاد و شش میلیارد و هشتصد میلیون ريال)

هـ) معيارهاي ارزيابي كيفي مناقصه­گران با لحاظ آخرین ویرایش ابلاغی طی تصویب‌نامه شماره ۹۳۸۷۲/ت ۵۷۸۶۰ مورخ ۲۴/۸/۱۴۰۰ هیأت محترم وزیران هیأت محترم وزیران به شرح جدول ذیل می‌باشد:

کلیه مناقصه گران مکلفند آگهی حاضر و جداول مرتبط با ارزیابی ساده که در سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و سایت شرکت پایانه‌های نفتی ایران به نشانی WWW.IOTCO.IR موجود می‌باشد را از سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) دریافت و ضمن تکمیل، مهر و امضای آن‌ها (با در نظر گرفتن توضیحات بند ح آگهی حاضر) و الصاق مستندات مربوطه به همراه سایر اسناد و مدارک ذکرشده در این آگهی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) تغذیه نمایند.

۱- توان مالی: ۳۰ امتیاز

(حسب ماده ۲۵ آیین­نامه اجرایی بند ج ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات)

۴- استانداردهای تولید: ۱۵ امتیاز
۲- ارزیابی مشتریان قبلی و حسن شهرت: ۱۵ امتیاز

(حسب ماده ۲۶ آیین­نامه اجرایی بند ج ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات)

۵- داشتن تجربه و دانش در زمینه موردنظر: ۱۵ امتیاز
۳- تضمین کیفیت خدمات و محصولات: ۱۰ امتیاز ۶- حسن سابقه: ۱۵ امتیاز

تذکر ۱: حداقل امتیاز کیفی قابل‌قبول برابر با ۶۰ می­باشد.

تذکر ۲: به‌منظور بررسی معیار تجربه جهت معادل­سازی مبالغ قراردادی، با استفاده از نرخ تورم اعلامی از مراجع قانونی، مبالغ قراردادی به­روزرسانی گردیده و ملاک سنجش قرار خواهد گرفت.

و) شرايط مناقصه­گران متقاضي:

۱- داشتن تجربه در انجام خدمات موردنیاز، داشتن تجهيزات، امكانات، تخصص لازم، توانايي فني و مالي انجام كار مطابق با استانداردهاي رايج صنعت نفت.

۲- توانایی ارائه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ ۴٫۳۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (چهار میلیارد و سیصد و چهل میلیون ريال) حسب آیین­نامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هیأت محترم وزیران و همچنين تضمین انجام تعهدات در صورت برنده شدن به میزان ۱۰ درصد نرخ پیشنهادی برنده مناقصه. در ضمن تضامین صادره می‌بایست مطابق فرمت‌های نمونه پیوست آیین‌نامه مذکور ارائه گردد؛ لذا این شرکت از پذیرش تضامینی که فاقد شرایط فوق باشد، معذور بوده و هیچ‌گونه مسئولیت و تعهدی در این خصوص نخواهد داشت. همچنین از هر صورت‌وضعیت مناقصه­گر برنده، ده درصد تحت عنوان تضمین حسن انجام کار کسر می­گردد.

۳- داشتن سابقه کار مفید و مرتبط با خدمات موردنظر

۴- داشتن نیروهای متخصص در حوزه­های فنی، اجرایی، برنامه­ریزی، اداری، مدیریتی و همچنین تجهیزات مناسب مطابق با استانداردهای رایج در صنعت نفت.

۵- دارا بودن شخصيت حقوقي

۶- ارائه شناسه ملی حسب ماده ۱۶ آیین­نامه اختصاص شناسه ملی به کلیه اشخاص حقوقی ایرانی

۷- ارائه تصویر مصدق کد اقتصادی شرکت و کد ملی صاحبان مجاز امضاء

ز) مدت اعتبار پیشنهاد: مدت اعتبار پیشنهاد مالی از تاریخ ارائه پیشنهاد به مدت ۹۰ روز می­باشد.

ح) زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد ارزیابی کیفی:

۱- با عنایت به ابلاغیه شماره ۱۴۰۹۳۵/۱ مورخ ۱۱/۰۵/۱۳۹۹ دبیر محترم کارگروه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و تأکید مؤکد بر الزام به‌کارگیری امضای الکترونیکی اسناد پاکت­های (ب) و (ج) و عدم پذیرش نسخ فیزیکی و اسناد فاقد امضای الکترونیکی (دارای مهرگرم)، کلیه مناقصه­گران موظف می­باشند تمامی اسناد پاکت­های (ب) و (ج) را با امضاء الکترونیکی به همراه کپی ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار، در موعد مقرر در اسناد مناقصه، از طریق سیستم سامانه ستاد بارگذاری نمایند. در غیر این صورت مناقصه گزار از پذیرش نسخه فیزیکی اسناد پیش­گفته (به‌جز اصل ضمانتنامه) معذور خواهد بود.

۲- كلیه مناقصه­گران واجد شرایط می­توانند به مدت ۷ روز از زمان درج آگهی نوبت دوم نسبت به دریافت اسناد و معيارها و جداول ارزيابي كيفي از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام و حداکثر ظرف مهلت ۱۴ روز پس از انقضای مهلت دریافت اسناد، ضمن تكميل، مهر و امضاي آن‌ها (با رعایت مفاد بند فوق) و الصاق مستندات مربوطه به همراه ساير اسناد، مدارك و گواهينامه­هاي ذکرشده در آگهي، نسبت به تغذیه اسناد پیش­گفته در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نمایند. همچنين مناقصه­گران مي­توانند جهت رؤیت آگهي به سايت‌هاي WWW.SHANA.IR، HTTP://IETS.MPORG.IR و WWW.IOTCO.IR مراجعه نمايند.

 

تذکر: مناقصه­گزار در قبول یا رد مدارك مناقصه­گران در تمام مراحل مطابق با قانون برگزاری مناقصات وآیین­نامه­های اجرایی آن مختار خواهد بود.

روابط عمومی