بازیکنان مد نظرمان در نیم فصل جذب نشدند

 بازیکنان مد نظرمان در نیم فصل جذب نشدند سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، گفت: بازیکنان مد نظر در نیم فصل را جذب نکردیم و به عبارتی تنها تیمی بودیم که موفق به تقویت خود در فصل نقل و انتقالات نشدیم. به گزارش ایرنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان در هفته […]

 بازیکنان مد نظرمان در نیم فصل جذب نشدند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، گفت: بازیکنان مد نظر در نیم فصل را جذب نکردیم و به عبارتی تنها تیمی بودیم که موفق به تقویت خود در فصل نقل و انتقالات نشدیم.

به گزارش ایرنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: فردا دیدار مهم و حساسی مقابل پیکان داریم که تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر، نتایج خوبی کسب کرده است.

دایی اظهار داشت: البته نفت تهران نیز به رغم ارایه بازی‌های خوب در دیدارهای گذشته اما امتیازهای قابل قبولی را کسب نکرده و هدف ما در بازی فردا کسب ۳ امتیاز مقابل تیم خوب شایسته پیکان است.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص علل افت این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال، گفت: در نیم فصل دوم به دلیل مصدومیت و محرومیت‌هایی که نصیب تیم ما شد هیچگاه کامل نبودیم و همچنین زمان کافی برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات نداشتیم و بازیکنانی که مد نظر ما بود جذب نشد.

دایی بیان داشت: البته ممکن است ایرادات فنی نیز وجود داشته باشد که در نتیجه‌گیری تیم در نیم فصل دوم تأثیرگذار بود و با این حال امیدواریم در دیدارهای آینده موفق به کسب امتیاز شویم.

 

دیدار تیم‌های نفت تهران و پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج‌فارس) امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی تهران با قضاوت ‌شاهین حاج بابایی و کمک‌های رحیم شاهین و محمدراهی برگزار می‌شود.