شناسه: ۱۸۱۱۶۹۴ آگهي فراخوان عمومي ارزیابی کیفی مناقصهگران (مناقصه شماره AA/14/1403) به شماره سامانه ستاد ۲۰۰۳۰۹۱۶۴۵۰۰۰۰۸۶ موضوع: خرید دو دستگاه میدل باس شرکت پایانههای نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد انجام خدمات موضوع فوق را با در نظر گرفتن شرایط کلی مشروحه زیر و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، بهصورت فراخوان […]
شناسه: ۱۸۱۱۶۹۴
آگهي فراخوان عمومي ارزیابی کیفی مناقصهگران (مناقصه شماره AA/14/1403) به شماره سامانه ستاد ۲۰۰۳۰۹۱۶۴۵۰۰۰۰۸۶
موضوع: خرید دو دستگاه میدل باس
شرکت پایانههای نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد انجام خدمات موضوع فوق را با در نظر گرفتن شرایط کلی مشروحه زیر و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، بهصورت فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصهگران واجد شرايط واگذار نماید:
ب) شرح کالا: دو دستگاه میدل باس
ج) محل و مدتزمان تأمین کالا: زمان تأمین کالا (از آغاز قرارداد تا تحویل کالا) ده ماه و محل تحویل کالا بوشهر (اسکله فلات قاره) میباشد.
د) برآورد مناقصه گزار: ۸۶٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (هشتاد و شش میلیارد و هشتصد میلیون ريال)
هـ) معيارهاي ارزيابي كيفي مناقصهگران با لحاظ آخرین ویرایش ابلاغی طی تصویبنامه شماره ۹۳۸۷۲/ت ۵۷۸۶۰ مورخ ۲۴/۸/۱۴۰۰ هیأت محترم وزیران هیأت محترم وزیران به شرح جدول ذیل میباشد:
کلیه مناقصه گران مکلفند آگهی حاضر و جداول مرتبط با ارزیابی ساده که در سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و سایت شرکت پایانههای نفتی ایران به نشانی WWW.IOTCO.IR موجود میباشد را از سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) دریافت و ضمن تکمیل، مهر و امضای آنها (با در نظر گرفتن توضیحات بند ح آگهی حاضر) و الصاق مستندات مربوطه به همراه سایر اسناد و مدارک ذکرشده در این آگهی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) تغذیه نمایند.
(حسب ماده ۲۵ آییننامه اجرایی بند ج ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات)
(حسب ماده ۲۶ آییننامه اجرایی بند ج ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات)
تذکر ۱: حداقل امتیاز کیفی قابلقبول برابر با ۶۰ میباشد.
تذکر ۲: بهمنظور بررسی معیار تجربه جهت معادلسازی مبالغ قراردادی، با استفاده از نرخ تورم اعلامی از مراجع قانونی، مبالغ قراردادی بهروزرسانی گردیده و ملاک سنجش قرار خواهد گرفت.
و) شرايط مناقصهگران متقاضي:
۱- داشتن تجربه در انجام خدمات موردنیاز، داشتن تجهيزات، امكانات، تخصص لازم، توانايي فني و مالي انجام كار مطابق با استانداردهاي رايج صنعت نفت.
۲- توانایی ارائه تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به مبلغ ۴٫۳۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (چهار میلیارد و سیصد و چهل میلیون ريال) حسب آییننامه شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ هیأت محترم وزیران و همچنين تضمین انجام تعهدات در صورت برنده شدن به میزان ۱۰ درصد نرخ پیشنهادی برنده مناقصه. در ضمن تضامین صادره میبایست مطابق فرمتهای نمونه پیوست آییننامه مذکور ارائه گردد؛ لذا این شرکت از پذیرش تضامینی که فاقد شرایط فوق باشد، معذور بوده و هیچگونه مسئولیت و تعهدی در این خصوص نخواهد داشت. همچنین از هر صورتوضعیت مناقصهگر برنده، ده درصد تحت عنوان تضمین حسن انجام کار کسر میگردد.
۳- داشتن سابقه کار مفید و مرتبط با خدمات موردنظر
۴- داشتن نیروهای متخصص در حوزههای فنی، اجرایی، برنامهریزی، اداری، مدیریتی و همچنین تجهیزات مناسب مطابق با استانداردهای رایج در صنعت نفت.
۵- دارا بودن شخصيت حقوقي
۶- ارائه شناسه ملی حسب ماده ۱۶ آییننامه اختصاص شناسه ملی به کلیه اشخاص حقوقی ایرانی
۷- ارائه تصویر مصدق کد اقتصادی شرکت و کد ملی صاحبان مجاز امضاء
ز) مدت اعتبار پیشنهاد: مدت اعتبار پیشنهاد مالی از تاریخ ارائه پیشنهاد به مدت ۹۰ روز میباشد.
ح) زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد ارزیابی کیفی:
۱- با عنایت به ابلاغیه شماره ۱۴۰۹۳۵/۱ مورخ ۱۱/۰۵/۱۳۹۹ دبیر محترم کارگروه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و تأکید مؤکد بر الزام بهکارگیری امضای الکترونیکی اسناد پاکتهای (ب) و (ج) و عدم پذیرش نسخ فیزیکی و اسناد فاقد امضای الکترونیکی (دارای مهرگرم)، کلیه مناقصهگران موظف میباشند تمامی اسناد پاکتهای (ب) و (ج) را با امضاء الکترونیکی به همراه کپی ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار، در موعد مقرر در اسناد مناقصه، از طریق سیستم سامانه ستاد بارگذاری نمایند. در غیر این صورت مناقصه گزار از پذیرش نسخه فیزیکی اسناد پیشگفته (بهجز اصل ضمانتنامه) معذور خواهد بود.
۲- كلیه مناقصهگران واجد شرایط میتوانند به مدت ۷ روز از زمان درج آگهی نوبت دوم نسبت به دریافت اسناد و معيارها و جداول ارزيابي كيفي از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام و حداکثر ظرف مهلت ۱۴ روز پس از انقضای مهلت دریافت اسناد، ضمن تكميل، مهر و امضاي آنها (با رعایت مفاد بند فوق) و الصاق مستندات مربوطه به همراه ساير اسناد، مدارك و گواهينامههاي ذکرشده در آگهي، نسبت به تغذیه اسناد پیشگفته در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نمایند. همچنين مناقصهگران ميتوانند جهت رؤیت آگهي به سايتهاي WWW.SHANA.IR، HTTP://IETS.MPORG.IR و WWW.IOTCO.IR مراجعه نمايند.
تذکر: مناقصهگزار در قبول یا رد مدارك مناقصهگران در تمام مراحل مطابق با قانون برگزاری مناقصات وآییننامههای اجرایی آن مختار خواهد بود.
روابط عمومی
آگهی مزایده عمومی با شماره مرجع: ۰۷/۴۰۳ و شماره سامانه ستاد ۱۰۰۳۰۹۱۶۴۵۰۰۰۰۰۵ شرکت پایانههای نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد ۴۱۷ قلم قطعات یدکی مازاد مربوط به یدک کش های خود واقع در انبار مازاد جزیره خارک را با جزییات مندرج در اسناد مزایده با بهرهگیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) از طریق […]
آگهی مزایده عمومی با شماره مرجع: ۰۷/۴۰۳ و شماره سامانه ستاد ۱۰۰۳۰۹۱۶۴۵۰۰۰۰۰۵ شرکت پایانه های نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد ۴۱۷ قلم قطعات یدکی مازاد مربوط به یدک کش های خود واقع در انبار مازاد جزیره خارک را با جزییات مندرج در اسناد مزایده با بهرهگیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) از […]
دیدگاه بسته شده است.