شرکای وزارت بهداشت در سال۹۵ عملکرد بهتری داشته باشند

  وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات ناشی از تأخیر بیمه‌ها در پرداخت مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها، گفت: امیدواریم شرکایمان در سال ۹۵ عملکرد بهتری نسبت به امسال داشته باشند. به گزارش ایلنا، سیدحسن هاشمی در سفر خود به استان هرمزگان و در آیین افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام علی(ع) شهرستان رودان، ضمن […]

 

وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات ناشی از تأخیر بیمه‌ها در پرداخت مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها، گفت: امیدواریم شرکایمان در سال ۹۵ عملکرد بهتری نسبت به امسال داشته باشند.

به گزارش ایلنا، سیدحسن هاشمی در سفر خود به استان هرمزگان و در آیین افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام علی(ع) شهرستان رودان، ضمن تقدیر از دکتر شکاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، وی را یکی از بهترین مدیران وزارت بهداشت دانست و از مسؤولان و مدیران این دانشگاه تقدیر کرد و گفت: خسته نباشید؛ چراکه باعث سربلندی ما شدید.

وزیر بهداشت با اشاره به بازدید خود از این بیمارستان در آبان ماه سال جاری، افزود: فکر می‌کردم غیرممکن است که در این فاصله زمانی، این بیمارستان افتتاح شود؛ زیرا مردم این گونه وعده‌ها را از مسؤولان زیاد شنیده‌اند.

هاشمی از پزشکان، پرستاران و عوامل این بیمارستان تقدیر کرد و گفت: اطمینان دارم که آن‌ها باعث شادی، آرامش و رضایت بیش‌تر مردم خواهند شد و امیدواریم بتوانیم متخصصان، تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز برای مردم این منطقه را در کم‌ترین زمان ممکن فراهم کنیم.

وزیر بهداشت وجه تسمیه شهرستان رودان را وجود رود، آب فراوان، طبیعت زیبا و البته گرمای طاقت‌فرسا دانست و گفت: شاید گرمای این منطقه برای مردم بومی در کنار نعمت‌های فراوان دیگر زیبا باشد. باید در حوزه بهداشت نیز خدمات بیش‌تری برای مردم منطقه رودان فراهم کنیم.

هاشمی با بیان این‌که بیمارستان امام علی(ع) شهرستان رودان در کم‌ترین زمان در دولت یازدهم به بهره‌برداری رسید، افزود: با توجه به مراجعه بیماران از شهرهای دور و نزدیک به این بیمارستان، اطمینان داشته باشید که ما نهایت کمک را به آن خواهیم کرد و نیازهای کوتاه مدت به سرعت و نیازهای بلند مدت مانند تأمین نیروی انسانی متخصص بومی، با تأخیر برطرف می‌شوند اما منتظر بهره‌برداری از بیمارستان‌های جاسک و بندرعباس نیز هستیم.

 

وزیر بهداشت ضمن تأکید بر لزوم دلگرمی و حمایت از نیروهای متخصص اعزام شده به شهرستان رودان، اظهار داشت: مسؤولان شهری هر چقدر به خوشنام ماندن ارایه خدمات در این بیمارستان کمک کنند، می‌توانیم نیروهای بیش‌تری را برای این منطقه جذب کنیم.