ارزیابی جداگانه HSE در مناقصات نفتی

مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت مطرح‌ کرد ارزیابی جداگانه HSE در مناقصات نفتی شریف‌رازی مدیرعامل شرکت ملی مهندسی‌و ساختمان نفت با تأکید بر اهمیت HSE در انتخاب شرکت‌ها، گفت: شرکت‌هایی که برای انجام مناقصات مراجعه می‌کنند به‌طور جداگانه ارزیابی می‌شوند و شرکتی که سوابق خوبی در زمینه‌‌ HSE نداشته باشد حتی اگر در […]

مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت مطرح‌ کرد

ارزیابی جداگانه HSE در مناقصات نفتی

شریف‌رازی مدیرعامل شرکت ملی مهندسی‌و ساختمان نفت با تأکید بر اهمیت HSE در انتخاب شرکت‌ها، گفت: شرکت‌هایی که برای انجام مناقصات مراجعه می‌کنند به‌طور جداگانه ارزیابی می‌شوند و شرکتی که سوابق خوبی در زمینه‌‌ HSE نداشته باشد حتی اگر در سایر موارد امتیازات لازم را کسب کند جزو شرکت‌های صاحب صلاحیت قرار نمی‌گیرد.

به گزارش مناقصه‌مزایدهريال حمید شریف‌رازی درمورد نوسازی سایر پالایشگاه‌های کشور گفت: توسعه پالایشگاه‌های دیگر زیرمجموعه بخش خصوصی قرار دارد، اما شرکت‌های ژاپنی و کره‌ای پیشنهاد خود را برای توسعه پالایشگاه‌های اصفهان، بندرعباس و تهران ارایه کرده‌اند و قرار است مازوت این پالایشگاه‌ها به فرآورده‌های مهمی مانند بنزین و گازوئیل تبدیل شود.

 

وی در ادامه با اشاره به انتقاد برخی از افراد مبنی بر این‌که تجهیزات مورد نیاز از خارج کشور تأمین می‌شود، توضیح داد: برخی از دوستان در صنعت فولاد مطالبی را در مورد تهیه تجهیزات گفتند که صحت نداشت. این افراد ادعا کردند ما از کشورهای هند و چین ورق خریداری می‌کنیم در حالی که این موضوع صحت ندارد. ما به مناقصه رفتیم که ربطی به ورق و لوله نداشت و این مناقصه فعلا متوقف شده است. قرار نیست آنچه در کشور تولید می‌شود از خارج خریداری کنیم.