گلایه از کیفیت سرویس‌های جدید اینترنت TD-LTE

گلایه از کیفیت سرویس‌های جدید اینترنت TD-LTE رییس رگولاتوری در پاسخ به انتقاد از کیفیت سرویس اینترنت جدید TD-LTE گفت: پس از عرضه رسمی و تجاری انتظار است که کیفیت و سرعت سرویس قابل قبول باشد و در غیر این صورت مردم نقاط دارای ضعف پوشش را به سامانه ۱۹۵ گزارش کنند. علی‌اصغر عمیدیان در […]

گلایه از کیفیت سرویس‌های جدید اینترنت TD-LTE

رییس رگولاتوری در پاسخ به انتقاد از کیفیت سرویس اینترنت جدید TD-LTE گفت: پس از عرضه رسمی و تجاری انتظار است که کیفیت و سرعت سرویس قابل قبول باشد و در غیر این صورت مردم نقاط دارای ضعف پوشش را به سامانه ۱۹۵ گزارش کنند.

علی‌اصغر عمیدیان در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به گلایه مشترکان که اعلام می‌کنند کیفیت، سرعت و پوشش سرویس جدید اینترنت ثابت (TD-LTE) مطابق تبلیغات نیست، گفت: انتظار می‌رود مشترکانی که مودم‌های TD-LTE را به تازگی و از اپراتورهای مربوطه خریداری کرده‌‌اند مودم‌هایشان به‌طور کامل این فناوری را پشتیبانی کند و مشکلی بابت دیوایس در این باره وجود نداشته باشد؛ زیرا برخی مدل‌های سابق قادر به پشتیبانی از این فناوری نیستند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به انتقاد مشترکان از پوشش این سرویس تازه عرضه شده، افزود: اگر امروز پوشش TD-LTE کامل نیست، به دلیل این است که اپراتورهای ارایه‌دهنده این سرویس در این مرحله تعهد پوشش در تمام کشور را ندارند.

وی درباره سرعت فعلی این سرویس نیز، گفت: در مدت عرضه آزمایشی و ابتدای عرضه این فناوری، کیفیت و سرعت سرویس کم‌تر از اکنون بود، اما اکنون پس از راه‌اندازی تجاری، طبق نتایج تست‌های رگولاتوری سرعت قابل قبول یا در حداکثر سرعت بوده است.

 

عمیدیان از مشترکان خواست اگر در منطقه خاصی در پوشش این سرویس مشکل دارند، مشکلات را به سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات اعلام کنند و مشکل توسط کارشناسان اعزامی رگولاتوری بررسی می‌شود.