فراخوان ارزیابی کیفی شماره ۱۱۶۸۲۰ -۱۴۰۳ ارائه خدمات نظارت عاليه و نظارت كارگاهي بر احداث نيروگاه خورشيدي ۱۰ مگاواتي ارفع شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد، عمليات موضوع ارائه خدمات نظارت عاليه و نظارت كارگاهي بر احداث نيروگاه خورشيدي ۱۰ مگاواتي را، از طریق ارزیابی کیفی به شرکتهای دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری معتبر […]
فراخوان ارزیابی کیفی شماره ۱۱۶۸۲۰ -۱۴۰۳
ارائه خدمات نظارت عاليه و نظارت كارگاهي بر احداث نيروگاه خورشيدي ۱۰ مگاواتي ارفع
شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد، عمليات موضوع ارائه خدمات نظارت عاليه و نظارت كارگاهي بر احداث نيروگاه خورشيدي ۱۰ مگاواتي را، از طریق ارزیابی کیفی به شرکتهای دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری معتبر واگذار نماید.
شرح خدمات: ارائه خدمات نظارت عالیه و نظارت كارگاهي با انجام بررسی، کنترل و اظهار نظر بر کلیه ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ پایه و تفصیلی، تامین، بازرسی، بسته بندی، بیمه، بارگیری، حمل داخلی و خارجی ﻣﺼﺎﻟﺢ و ﺗﺠﻬﯿﺰات و لوازم یدکی و بهره برداری، پرداخت حقوق و عوارض گمرکی، ترخیص گمرک، تخلیه و تحویل به انبار سایت محل اجرای پروژه، تجهیز کارگاه، اﻧﺠﺎم کلیه فعالیت های عمرانی، ابنیه و معماری، الکتریکال، مکانیکال، احداث، ساخت و ﻧﺼﺐ تجهیزات، تست، ﭘﯿﺶراه اﻧﺪازي، راه اﻧﺪازي و تضمين راندمان و عملکرد و ﺳﺎﯾﺮ ﺧﺪﻣﺎت ذکر شده در شرح وظایف پیمانکار EPC پروژه احداث نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی شرکت آهن و فولاد ارفع
تذکر ۱: بعد از پایان مرحله ارزیابی شناسایی مناقصه گران، دعوتنامه شرکت در مناقصه برای مناقصه گرانی که در این مرحله صلاحیت لازم را احراز کرده اند (۶۰% جمع کل امتیازها) ارسال خواهد شد.
تذکر ۲: ارائه مستندات رسمی مورد درخواست در مدارک ارزیابی الزامی بوده و در صورت عدم رسمیت در ارزیابی کیفی لحاظ نخواهند گردید.
تذکر ۳: ارائه مدارک و سوابق هیچ گونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
مدت اجرای پروژه: ۲۴ ماه از تاریخ تنفیذ قرارداد
مناقصه گران موظفند کلیه اسناد ارزیابی کیفی را پس از تکمیل تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۹ آذر ماه به صورت پاکت مهر و امضاء شده به آدرس شرکت آهن و فولاد ارفع تحویل نمایند.
این آگهی به منظور ارزیابی کیفی پیمانکاران انتشار یافته و شرکت آهن و فولاد ارفع پس از ارزیابی متقاضیان واجد شرایط طی مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آورد.
دفتر تهران: تهران، خیابان ولی عصر، خیابان سلطانی (سایه)، پلاک ۶۹، طبقه ۴، واحد ۱۶، دفتر مدیریت خرید انرژی، خدمات و امور قراردادها، کد پستی:۱۹۶۷۷۴۳۷۸۰
دفتر کارخانه: اردکان، کیلومتر ۲۵ جاده اردکان به نائین،کد پستی:۸۹۵۵۱۶۵۸۱۵
فراخوان ارزیابی کیفی شماره ۱۱۷۶۶۶ -۱۴۰۳ تامين مكانيزم هاي باربرداري، حمل بار و ساير مكانيزم هاي جانبي مورد نياز كارخانه (غير مستمر) در شركت آهن و فولاد ارفع شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد، عمليات موضوع تامين مكانيزم هاي باربرداري، حمل بار و ساير مكانيزمهاي جانبي مورد نياز كارخانه (غير مستمر) در شركت […]
فراخوان مناقصه به شماره ۱۱۷۳۱۳ -۱۴۰۳ موضوع مناقصه: انجام آزمايشات و معاينات دورهای طب كار پرسنل كارفرما و پيمانكاران زيرمجموعه آن شرکت آهن و فولاد ارفع، در نظر دارد، انجام آزمایشات و معاینات دورهای طب کار پرسنل خود را از طریق مناقصه، به آزمایشگاههای واجد شرایط در سطح استان یزد واگذار نماید، بدینوسله از آزمایشگاههای متقاضی دعوت […]
فراخوان مناقصه به شماره ۱۱۵۷۴۵ -۱۴۰۳ با موضوع مناقصه: احداث و بازسازی جادههای سایت فولاد ارفع به همراه ساختمان و تأسیسات جانبی شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد بهمنظور انجام خدمات احداث و بازسازی جادههای سایت فولاد ارفع به همراه ساختمان و تأسیسات جانبی، اقدام نماید. بدینوسیله از شرکتهای متقاضی دعوت میشود اسناد مناقصه […]
آگهی تمدید مناقصه عمومي يك مرحلهای به شماره ۱۱۷۹۰۸ و ۱۱۷۸۸۶-۱۴۰۳ انجام امور بیمههای مهندسي، مسئوليت، باربري، خودرو، عمر و حوادث و درمان تكميلي كاركنان و افراد تحت تكفل آنها پیرو مناقصه عمومی «انجام امور بیمههای مهندسي، مسئوليت، باربري، خودرو، عمر و حوادث و درمان تكميلي كاركنان و افراد تحت تكفل آنها» به آگاهی میرساند: […]
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه