مزایده بلوک هپکو بدون خریدار

مزایده بلوک هپکو بدون خریدار مشاور رییس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: هر چند این سازمان روز دوشنبه سهام هپکو را روی میز فروش گذاشت اما به دلیل نبود خریدار این مزایده انجام نشد. سید‌جعفرسبحانی در گفت‌و‌گو با ایبِنا، اظهار کرد: سازمان خصوصی‌سازی تصمیمات و چگونگی واگذاری سهام این شرکت را هفته آینده اعلام می‌کند. یادآور […]

مزایده بلوک هپکو بدون خریدار

مشاور رییس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: هر چند این سازمان روز دوشنبه سهام هپکو را روی میز فروش گذاشت اما به دلیل نبود خریدار این مزایده انجام نشد.

سید‌جعفرسبحانی در گفت‌و‌گو با ایبِنا، اظهار کرد: سازمان خصوصی‌سازی تصمیمات و چگونگی واگذاری سهام این شرکت را هفته آینده اعلام می‌کند.

یادآور می‌شود، واگذاری بلوک ۶۰درصدی شرکت هپکو طی ماه‌های اخیر خبر‌ساز شده و پس از چند‌بار عرضه به دلیل نبود خریدار، طلسم واگذاری این شرکت تا‌کنون شکسته نشده است.

سبحانی روز‌های گذشته در این باره گفته بود: هیأت واگذاری سازمان خصوصی‌سازی در حال تصمیم‌گیری برای شیوه مجدد واگذاری این بلوک است و از آنجا که زمزمه‌های ورود سرمایه‌گذار و خریدار برای این بلوک قطعی شده، در صورت دریافت پرداخت اولیه این رقم از سوی خریدار، بلوک مزبور به همان روش مذاکره واگذار خواهد شد.

 

وی افزود: این خریدار همان خریدار سوئیسی است که در مرحله قبل نیز برای خرید این بلوک اعلام آمادگی کرد اما فرایند واگذاری به سرانجام نرسید و حال مجدد اقدام به خرید این سهم دارد که باید مراحل نهایی و تأیید را طی کند. گام اول این اقدام سپرده‌کردن مبلغ خواهد بود.