صدور ۲۵ ضمانتنامه مناقصه از سوی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک

صدور ۲۵ ضمانتنامه مناقصه از سوی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: در ۱۰ ماهه امسال، بیش‌ترین تعداد ضمانت‌های صادر شده توسط این صندوق برای واحدهای صنعتی کوچک در خصوص سرمایه در گردش بوده است. به گزارش ایسنا محمد‌حسین‌مقیسه گفت: در این مدت ۴۷ ضمانتنامه به ارزش ۳۰۰ میلیارد […]

صدور ۲۵ ضمانتنامه مناقصه از سوی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: در ۱۰ ماهه امسال، بیش‌ترین تعداد ضمانت‌های صادر شده توسط این صندوق برای واحدهای صنعتی کوچک در خصوص سرمایه در گردش بوده است.

به گزارش ایسنا محمد‌حسین‌مقیسه گفت: در این مدت ۴۷ ضمانتنامه به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال برای سرمایه در گردش و سپس ۴۶ ضمانتنامه به ارزش ۳۴۰ میلیارد ریال برای طرح‌های ایجادی و ۲۵ ضمانتنامه برای مناقصه صادر شده است.

وی افزود: در ۱۰ ماه امسال ۱۷۵ عدد انواع ضمانتنامه به ارزش ۸۶۳ میلیارد ریال صادر شده است. همچنین ۸۴ ضمانتنامه نیز به ارزش ۳۷۶ میلیارد ریال تمدید شده است.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک ادامه‌ داد: ارزش ضمانت‌های صادر شده و تمدیدی در این مدت توسط این صندوق به ۱۲۴۰ میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

مقیسه تصریح‌کرد: استان تهران با ۳۲ ضمانتنامه، استان خراسان‌رضوی ۱۸ و استان ایلام ۱۳ عدد بیش‌ترین ضمانتنامه برای صنایع کوچک صادر شده است.

به گفته وی، در ۱۰ ماهه امسال این صندوق برای صندوق کارآفرینی امید ۳۹ ضمانتنامه، بانک‌های صنعت ‌و معدن ۳۳ و بانک سینا ۱۹ ضمانتنامه صادر کرده است.

 

 مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک درباره انواع ضمانت‌های که توسط این صندوق صادر می‌شود، اظهار‌ کرد: هم اکنون ضمانتنامه پیش پرداخت، حسن انجام کار، شرکت در مناقصه ‌و مزایده و ضمانتنامه خرید مواد اولیه نیز توسط صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک صادر می‌شود.