ایجاد ۱۸۰ هزار فرصت شغلی با مدیریت جهادی

ایجاد ۱۸۰ هزار فرصت شغلی با مدیریت جهادی سومین همایش ملی مدیریت جهادی با حضور مدیران برتر جهادی و جمعی از مسؤولین کشوری و لشگری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به تبیین دستاوردهای این بنیاد در راستای […]

ایجاد ۱۸۰ هزار فرصت شغلی با مدیریت جهادی

سومین همایش ملی مدیریت جهادی با حضور مدیران برتر جهادی و جمعی از مسؤولین کشوری و لشگری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به تبیین دستاوردهای این بنیاد در راستای منویات مقام‌معظم‌رهبری و محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته پرداخت و گفت: کمک به توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، توسعه‌ فضاهای آموزشی، مراکز فرهنگی و مذهبی، ارتقای سطح سلامت و گسترش مراکز بهداشتی و درمانی، ارایه‌ خدمات حمایتی و بیمه‌ای به محرومان از جمله مأموریت‌های ماست.

مدیرعامل بنیاد برکت در خصوص اقدامات توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی این بنیاد گفت: در بخش کمک به توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی در مناطق محروم براساس مدل اقتصاد مقاومتی و در نظر گرفتن شاخص‌هایی چون تولید ملی تلاش کرده‌ایم شرایط فعالیت برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در مناطق محروم را تسهیل کنیم. تاکنون مشارکت با کارآفرینان در ۳۰۰ طرح توانمندسازی اقتصادی در ۳۱ استان کشور با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال تحقق یافته است. اقدامی که ثمره‌ آن ایجاد فرصت شغلی پایدار برای بیش از ۱۸۰ هزار نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم است.

 

مدیرعامل بنیاد برکت به برنامه‌ ساخت و تجهیز ۱۰۰۰ مدرسه در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: این برنامه از اقدامات ماندگار بنیاد برکت است. قرارداد ساخت ۱۰۰۰ مدرسه با ۵۵۰۰ کلاس درس و اعتبار ۴۲۵ میلیارد تومان عملیاتی شده تا ۱۴۰ هزار دانش‌آموز در ۱۵۰۰ روستا آسوده خاطر زیر سقف کلاس‌های درس ایمن و استاندارد تحصیل کنند. در قالب این برنامه تاکنون ۸۰۰ مدرسه با ۴۴۰۰ کلاس درس افتتاح شده است.