اسامی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک۹۶ شنبه اعلام می‌شود

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک اسامی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک۹۶ شنبه اعلام می‌شود مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک گفت: افرادی که اسامی آنها از شنبه ۳۰ بهمن‌ماه بر روی سایت شهرداری تهران اعلام خواهد شد تا  ۱۵اسفندماه و به مدت دو هفته مهلت دارند تا مدارک لازم را به دفاتر خدمات […]

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک

اسامی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک۹۶ شنبه اعلام می‌شود

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک گفت: افرادی که اسامی آنها از شنبه ۳۰ بهمن‌ماه بر روی سایت شهرداری تهران اعلام خواهد شد تا  ۱۵اسفندماه و به مدت دو هفته مهلت دارند تا مدارک لازم را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مصطفی قنبرنژاد با بیان این‌که بیش از یک ماه از ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی برای دریافت آرم طرح ترافیک گذشته است، افزود: واجدین شرایط با ارایه کد رهگیری و کدپستی خود می‌توانند از طریق سایت شهرداری تهران از وضعیت درخواستشان مطلع شوند.

مدیر واحد صدور ارم سازمان ترافیک افزود: درصدد هستیم تا صددرصد مجوزهای جدید طرح ترافیک را تا پایان اسفند توزیع کنیم.

وی در ادامه از الزام دریافت آرم طرح ترافیک برای خودروهای سیاسی خبر داد و گفت: در عین حال آن دسته از خودروهای هیبریدی شهر تهران که می‌خواهند در محدوده طرح ترافیک تردد کنند نیز باید در سامانه ثبت نام و نسبت به دریافت مجوز تردد اقدام کنند.

قنبرنژاد با بیان این‌که سایت ثبت نام از ۵ اسفند ماه برای ثبت نام خودروهای عمومی شهر تهران باز خواهد شد، گفت: شهروندان در نظر داشته باشند که این ثبت نام صرفاً برای خودروهای عمومی بوده و هرگونه ثبت درخواست جدیدی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

 

این مقام مسؤول ادامه‌داد: اشخاصی که به نتیجه اعتراض دارند می‌توانند در همان سایت اعتراض خود را ثبت کنند تا رسیدگی‌های لازم انجام شود و تا پایان اسفند ماه به این اعتراض‌‌ها رسیدگی خواهد شد.