۴۲۲۷ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – ساخت داخل فیلتر های اینکونل

فراخوان مناقصه  عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی غیر همزمان به شماره ۰۳۵/۱۴۰۳/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به عنوان مناقصه گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی غیر همزمان به یکی […]

فراخوان مناقصه

 عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی غیر همزمان به شماره ۰۳۵/۱۴۰۳/۱

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به عنوان مناقصه گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی غیر همزمان به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

۱- موضوع و مدت مناقصه: ساخت داخل فیلتر های اینکونل طبق درخواست ۰۲۵۹۵۸۹ (مطابق نقشه پیوست سامانه کمیسیوت معاملات) شرکت پتروشیمی اروند، به مدت ۸ ماه خورشیدی می باشد.

۲- میزان برآورد مناقصه: مبلغ ۵۷۸,۶۷۷,۱ یورو (پرداخت بصورت ريالی بر اساس مفاد اسناد)

۳-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه:

۳٫۱٫ متقاضیان جهت دریافت اسناد میبایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از ثبت نام و تکمیل و تایید ثبت نام خود نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند.

۳٫۲٫ کلیه اطلاع رسانی ها، بارگزاری اسناد، ارسال دعوت نامه ها و غیره درخصوص مناقصه فوق الذکر از طریق پنل کاربری ثبت نام شده صورت می پذیرد و متقاضیان می بایست با مراجعه و کنترل روزانه پنل مربوط به خود در سامانه کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند و همچنین شماره موبایل درج شده توسط مناقصه گر نسبت به بررسی روزانه، پیامک ها و اطلاع رسانی ها را دریافت و اقدام نمایند. مناقصه گزار هیچ تعهدی درخصوص عدم مراجعه و یا هر ادعای مناقصه گر جهت مراجعه به پنل کاربری و یا عدم دریافت پیامک های اطلاع رسانی مناقصه ندارد.

۳٫۳٫ مدت زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت دریافت اسناد ارزایابی کیفی اسناد مناقصه از مورخ ۱۲/۰۹/۱۴۰۳ لغایت ۱۹/۰۹/۱۴۰۳ اعلام می گردد.

۳٫۴. مناقصه گرانی که در سال های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته اند در صورت عدم ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند، مدارک ارزیابی کیفی آنها بررسی نشده و از فرایند مناقصه کنار گذاشته می شوند.

۳.۵٫ در صورتیکه مناقصه گری قراردادی با شرکت داشته و صورت وضعیت نهایی را پس از اتمام پیمان در زمان مجاز درج شده در قرارداد ارائه ننماید، نمیتواند در مناقصه شرکت نماید.

۳.۶٫ در صورتیکه مناقصه گری دادخواستی علیه پتروشیمی اروند در محاکم قضایی طرح کرده باشد یا پتروشیمی اروند علیه آن مناقصه گر دادخواستی صادر کرده که در زمان برگزاری مناقصه تعیین تکلیف نشده باشد، مناقصه گر فقط در صورت ایفای تعهدات یا ایجاد رضایت کارفرما و ارائه ترک ادعای محضری میتواند در مناقصه شرکت نماید.

۳.۷٫ در صورتیکه مناقصه گری بصورت پیمانکار دسته دوم در شرکت فعالیت نموده است، باید حسن انجام کار پیمانکار اصلی از پتروشیمی اروند را ارائه و در پیش نیاز ارزیابی کیفی مورد بررسی قرارگیرد.

۳.۸٫ مناقصه گرانی که در حال حاضر قرارداد فعال با پتروشیمی اروند دارند، با رعایت الزامات شرکت در مناقصه، در صورتی که پیشرفت فعالیت آنها مساوی یا بیشتر از ۸۰ درصد باشد، امکان حضور در مناقصات اروند را دارند و در غیر اینصورت، پاکت پیشنهادی آنها در مناقصه گشایش نخواهد شد.

۴ – میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: میزان سپرده شرکت در مناقصه به میزان ۵ درصد مبلغ برآوردی (مبلغ برآورد نهایی در جلسه توجیهی اعلام میگردد) بصورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد) به شماره حساب: ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ و شماره شبا: IR620180000000006094200030 به عهده بانک تجارت شعبه شرکت پتروشیمی اروند.

۵- پیش نیاز ارزیابی کیفی متقاضیان:

۵٫۱. (۱- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه ، ۲- پروانه بهره برداری/مجوز دانش بنیان بودن (شرکت های سازنده تجهیزات صنعتی مشابه آلیاژی مجاز به شرکت در مناقصه می باشند- تشخیص مشابهت پروژه با کارفرما می باشد)، ۳- ارائه حداقل یک قرارداد /مفاصا حساب مشابه موضوع مناقصه، ۴- ارائه گواهی حسن انجام کار از در صورت داشتن قرارداد با پتروشیمی اروند،۵- تکمیل و ارائه فرم حفظ محرمانگی اطلاعات.)

(توجه: لازم به ذکر است الزامات عنوان شده، پیش شرط بررسی اسناد ارزیابی کیفی مناقصه گر می باشد و عدم ارائه هر کدام از موارد ذکر شده منجر به عدم بررسی اسناد میشود).

۵٫۲٫ حداقل امتیاز قابل قبول در ارزیابی کیفی: امتیاز ۶۰ می باشد.

۵٫۳٫ مناقصه گران می بایست اسناد ارزیابی کیفی خود را مطابق برنامه زمانبندی تعیین شده (بند شماره ۶) به صورت فایل PDF و منطبق بر فرمهای ارزیابی کیفی بصورت آنلاین و الکترونیکی بر روی سامانه کمیسیون معاملات به آدرس: Tender.arvandpvc.ir:5661 بارگزاری و ارسال نمایند (تحویل فیزیکی اسناد نداریم). به شرکت هایی که حداقل امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نمایند، اسناد مناقصه و برنامه زمانبندی تحویل پاکات (الف-ب و ج) از طریق دعوتنامه سیستمی ارسال می گردد.

۶- زمان و نحوه بارگزاری مدارک ارزیابی کیفی مناقصه گران: مناقصه گران میبایست مدارک ارزیابی کیفی خود را حداکثر تا ساعت ۱۷:۰۰ مورخ ۲۶/۰۹/۱۴۰۳ با مراجعه به پنل کاربری خود در زمان مذکور و بصورت فایل PDF بارگزاری نمایند.

۶٫۱٫ چنانچه مناقصه گری مدارک پیشنهادی خود را عمداً یا سهواً و به هردلیل به محل دیگری به غیر از نشانی مندرج در بند ۶، بارگزاری نماید، مدارک پیشنهادی وی تحویل نشده تلقی خواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه مناقصه گزار نخواهد بود.

۷-پیش پرداخت: دارد، به میزان ۲۵ درصد مبلغ قرارداد و در قبال ارائه ضمانتنامه معتبر بانکی.

۸-تعدیل: ندارد، ( تسعیر به ريال در تاریخ تحویل کالا بر اساس نرخ فروش حواله در سامانه ETS.IR )

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر ، میتوانند با شماره تلفن : ۵۲۱۲۶۴۷۶ -۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی  www.arvandpvc.irملاحظه نمایند.