۴۲۲۹ مناقصه – شرکت آهن و فولاد ارفع – تأمین مكانيزم هاي باربرداري

اصلاحیه فراخوان مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای ۱۱۷۶۶۶-۱۴۰۳ تأمین مكانيزم هاي باربرداري، حمل بار و ساير مكانيزم هاي جانبي موردنیاز كارخانه (غیرمستمر)  پیرو درج آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه ” تأمین مكانيزم هاي باربرداري، حمل بار و ساير مكانيزم هاي جانبي موردنیاز كارخانه (غیرمستمر) “، اصلاحیه ذیل با مشخصات ذکرشده از […]

اصلاحیه فراخوان مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای ۱۱۷۶۶۶-۱۴۰۳

تأمین مكانيزم هاي باربرداري، حمل بار و ساير مكانيزم هاي جانبي موردنیاز كارخانه (غیرمستمر)

 پیرو درج آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه ” تأمین مكانيزم هاي باربرداري، حمل بار و ساير مكانيزم هاي جانبي موردنیاز كارخانه (غیرمستمر) “، اصلاحیه ذیل با مشخصات ذکرشده از طریق سایت شرکت آهن و فولاد ارفع منتشر می‌گردد.

شرکت آهن و فولاد ارفع در نظر دارد نسبت به شناسایی، ارزیابی و تائید صلاحیت پیمانکاران به‌منظور تأمین مكانيزم هاي باربرداري، حمل بار و ساير مكانيزم هاي جانبي مورد نياز كارخانه (غیرمستمر)،  از طریق مناقصه عمومی به شرکت‌های پیمانکاری معتبر واگذار نماید..  بدینوسیله از پیمانکاران واجد شرایط دعوت می شود برای اخذ مدارک مربوط به شرکت در مناقصه از طریق لینک زیر، اسناد مربوطه را دریافت نمایند.

B2n.ir/r79868

پارامترهای ارزیابی:

پارامتر ضریب مدارک مورد نیاز
سوابق شرکت و فعالیت های اجرایی غیر مرتبط ۵ ۱-تصویر قرارداد مستقیم و مرتبط با فعالیت در ارفع
سابقه کار مرتبط ۲۰ ۱- تصویر قرارداد مرتبط با سایر شرکت ها و تاییدیه حسن سابقه
ماشین آلات ملکی و غیر ملکی (اجاره ای- پیمانی) ۴۰ ۱- تصویر سند مالکیت دستگهای ملکی شرکت (حداقل ۶۰ درصد )
۲- تصویر قراردادهای پیمان و اجاره ای
بومی بودن ۵ ۱- ارائه اساسنامه شرکت
۲- سند مالکیت یا اجاره نامه شرکت طبق روزنامه رسمی شرکت
توان مالی ۱۵ ۱- اظهارنامه مالیاتی
گواهینامه و مدارک مرتبط ۱۵ ۱- ارائه پروانه بهره برداری شرکت  به همراه گواهینامه  تائید صلاحیت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی
۲- پایه رتبه پیمانکار
۳- گواهینامه معتبر ایمنی پیمانکار و سایر گواهینامه های مرتبط با فعالیت

ارزیابی: پس از پایان مرحله ارزیابی، پاکت “ج” مناقصه گرانی که امتیاز لازم را (حداقل ۶۰ ) کسب کرده باشند گشوده خواهد گردید.

مدت اجرای پروژه: ۱۲ ماه از تاریخ ابلاغ قرارداد

محل اجرای پروژه: استان یزد، شهرستان اردکان، کیلومتر ۲۵ جاده اردکان به نائین، مجتمع صنعتی چادر ملو، شرکت آهن و فولاد ارفع.

مناقصه گران موظفند کلیه اسناد را پس از تکمیل، حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۳، به صورت پاکت مهر و امضا شده به آدرس شرکت آهن و فولاد ارفع تحویل نمایند.

بازدید از سایت: در صورت تمایل به بازدید از سایت، درخواست کتبی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۷/۰۹/۱۴۰۳ به مدیریت امور قراردادها ( ایمیل dbr@arfa-co.com ) ارسال نمایید.

آدرس شرکت آهن وفولاد ارفع جهت تحویل پاکت:

دفتر تهران:تهران،خیابان ولی عصر،خیابان سلطانی(سایه)،پلاک ۶۹،طبقه ۴،واحد ۱۶،دفتر مدیریت خرید انرژی، خدمات و امور قرارداد‌ها ،کد پستی:۱۹۶۷۷۴۳۷۸۰

دفتر کارخانه: اردکان،کیلومتر ۲۵ جاده اردکان به نائین،کد پستی:۸۹۵۵۱۶۵۸۱۵