۴۲۳۰ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – خرید و تحویل مواد شیمیایی

آگهی فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی غیر همزمان به شماره ۰۳۶/۱۴۰۳/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به عنوان مناقصه گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی غیر همزمان به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط […]

آگهی فراخوان مناقصه

عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی غیر همزمان به شماره ۰۳۶/۱۴۰۳/۱

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به عنوان مناقصه گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی غیر همزمان به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

منظور از غیر همزمان، ابتدا اسناد متقاضیان مورد بررسی و در صورت احراز شرایط و کسب امتیاز لازم، اسناد مناقصه به مناقصه گران ارائه می گردد.

۱- موضوع و مدت مناقصه: خرید و تحویل مواد شیمیایی برج‌های خنک کننده (بایو ساید -بایودیسپرسانت-دیسپرسانت- بازدارنده رسوب و خوردگی – باز دارنده خوردگی مس) بویلر (تنظیم کننده ph و بازدارنده رسوب-اکسیژن زدا) چیلر (بازدارنده خوردگی) رفریج (بازدارنده خوردگی) شرکت پتروشیمی اروند به مدت ۲۴ ماه خورشیدی

۲-زمان و نحوه توزیع اسناد ارزیابی کیفی:

  1. ۱. متقاضیان جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی میبایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از بارگذاری اطلاعات مربوطه نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند.
  2. ۲٫ مدت زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت بارگذاری اطلاعات و دریافت اسناد ارزیابی کیفی از مورخ ۱۷/۰۹/۱۴۰۳ لغایت ۲۶/۰۳/۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ اعلام می گردد.
  3. ۳٫ متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت و عدم دسترسی و دریافت اسناد ارزیابی کیفی از طریق سامانه مندرج در بند ۲٫۱، میتوانند پس از تماس با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱، در صورت عدم مانع و رادع قانونی، نماینده خود را بصورت حضوری از ساعت ۰۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج در بند ۲٫۲ به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و اسناد ارزیابی کیفی را دریافت نمایند.

۲٫۴٫ مناقصه گرانی که در سال های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می باشند در غیر اینصورت پیشنهاد مالی آنها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می گردد.

۲٫۵٫ کلیه اطلاع رسانی از طریق سایت مناقصات کمیسیون معاملات شرکت پتروشیمی اروند و به صورت پیامکی از طریق شماره تلفن درج شده در سامانه مناقصات انجام می گردد. لذا مناقصه گران می بایست پوسته پنل کاربری خود را چک نمایند.

۲٫۶٫ در صورتی که مناقصه گری بصورت پیمانکار دسته دوم در شرکت فعالیت نموده است باید حسن انجام کار پیمانکار اصلی از پتروشیمی اروند را ارائه ودر پیش نیاز ارزیابی کیفی مورد بررسی قرار گیرد.

۲٫۷٫ در صورتیکه مناقصه گری دادخواستی علیه پتروشیمی اروند در محاکم قضایی طرح کرده باشد یا پتروشیمی اروندعلیه آن مناقصه گر دادخواستی صادر کرده که در زمان برگزاری مناقصه تعیین تکلیف نشده باشد، مناقصه گر فقط در صورت ایفای تعهدات یا ایجاد رضایت کارفرما و ارائه ترک ادعای محضری میتواند در مناقصه شرکت نماید.

۸٫۲٫ در صورتیکه مناقصه گری قراردادی با شرکت داشته و صورت وضعیت نهایی را پس ازاتمام پیمان در زمان مجاز درج شده در قرارداد ارائه ننمایدنمیتواند در مناقصه شرکت نماید.

۳- پیش نیاز ارزیابی کیفی متقاضیان: ۱-اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه ۲- پروانه بهره برداری مرتبط با موضوع مناقصه ۳-ارائه حداقل یک قرارداد /مفاصا حساب مشابه موضوع مناقصه ۴-تکمیل و ارائه فرم حفظ محرمانگی اطلاعات ۵-ارائه گواهی حسن انجام کار در صورت داشتن قرارداد با پتروشیمی اروند.

۴- زمان و نحوه آپلود و ارسال اسناد ارزیابی: مناقصه گران می بایست اسناد ارزیابی کیفی خود را حداکثر تا ساعت ۱۷:۰۰ مورخ ۲۹/۰۹/۱۴۰۳ و به صورت فایل PDF و منطبق بر فرم های ارزیابی کیفی برروی سامانه مناقصات بارگزاری و ارسال نمایند (تحویل فیزیکی اسناد نداریم). به شرکت هایی که حداقل امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نمایند، مراتب اطلاع رسانی جهت تحویل اسناد مناقصه و برنامه زمانبندی تحویل پاکات مناقصه (الف-ب و ج) از طریق دعوتنامه سیستمی اعلام می گردد.

۵- تعدیل: در سال اول قراردادی فاقد تعدیل و در سال دوم قراردادی مطابق اسناد مناقصه

۶- برآورد مناقصه: ۳۴۵٫۱۸۰٫۵۸۰٫۰۰۰ ریال برآورد نهایی در جلسه توجیهی اعلام میگردد.

۷- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۵ درصد برآوردنهایی-مبلغ در جلسه توجیهی اعلام میگردد

۸- پیش پرداخت:۲۵% مبلغ هر سال قرارداد در ابتدای هر سال قراردادی در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی به میزان پیش پرداخت

۹- مدت اعتبار پیشنهادات: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می باشد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، میتوانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶ -۰۶۱ و ۵۲۱۲۶۴۷۷ -۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.