بارش برف و باران در بیش‌تر جاده‌های خراسان‌رضوی

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی خبر داد بارش برف و باران در بیش‌تر جاده‌های خراسان‌رضوی رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی از بارش برف و باران در بیش‌تر محورهای مواصلاتی این استان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از […]

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی خبر داد

بارش برف و باران در بیش‌تر جاده‌های خراسان‌رضوی

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی از بارش برف و باران در بیش‌تر محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی، ابوالفضل‌حسینی افزود: براساس تصاویر دریافتی از ۴۹ دوربین نظارتی در سطح جاده‌های خراسان‌رضوی و گزارش‌های دریافتی از ادارات تابعه، در حال حاضر شاهد بارش باران در حوزه راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های کلات، چناران، بردسکن، کاشمر، فریمان، سرخس، فیروزه، سبزوار، مه ولات، زاوه، خواف، باخرز، رشتخوار، تایباد و صالح‌آباد هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون در محورهای درگز-قوچان، قوچان-باجگیران، مشهد-نیشابور، مشهد-تربت حیدریه، مشهد‌قوچان، مشهد-فریمان و حوزه راه‌های مواصلاتی شهرستان طرقبه شاندیز نیز برف می‌بارد.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: همه محورهای مواصلاتی استان خراسان‌رضوی باز و تردد در آنها در جریان است.

وی از هموطنان درخواست کرد از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

 

شماره تلفن گویای ۱۴۱ به صورت شبانه روزی پاسخگوی هموطنان عزیز درباره وضع جاده‌هاست.