۴۲۳۸ مناقصه – شرکت نگین افق نیایش – خدمات تامین، بارگیری، حمل و تخلیه در محل پروژه، نصب، تست و راه اندازی باسداکت‌

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله­ای  شرکت نگین افق نیایش در نظر دارد خدمات تامین، بارگیری، حمل و تخلیه در محل پروژه، نصب، تست و راه اندازی باسداکت‌های پروژه نگین افق نیایش، را به شرح ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله­ای از میان شرکت­های حقوقی واجد صلاحیت تامین نماید؛ توضیحات : زمان دریافت اسناد […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله­ای

 شرکت نگین افق نیایش در نظر دارد خدمات تامین، بارگیری، حمل و تخلیه در محل پروژه، نصب، تست و راه اندازی باسداکت‌های پروژه نگین افق نیایش، را به شرح ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله­ای از میان شرکت­های حقوقی واجد صلاحیت تامین نماید؛

توضیحات :

  • زمان دریافت اسناد مناقصه از روز دوشنبه مورخ ۲۶/۰۹/۱۴۰۳ تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۸/۰۹/۱۴۰۳ می­باشد .
  • اسناد مناقصه با ارائه فیش بانکی به مبلغ ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به حسـاب شماره ۱۱۰۹۹۶۷۸۶۰۰۱۱ و شماره شـبا IR-250640011099670086001001 نزد بانک گردشگری بنام شرکت نگین افق نیایش در اختیار شرکت­کنندگان در مناقصه قرار خواهد گرفت .
  • محل دریافت و تحویل اسناد مناقصه (و محل اجرای کار): تهران، بزرگراه آیت ا… هاشمی رفسنجانی (نیایش)، نرسیده به خیابان ولیعصر، پلاک ۵۵، پروژه نگین افق نیایش
  • مدت اعتبار پیشنهادها: پیشنهاد قیمت­ها باید تا ۳ ماه بعد از آخرین موعد تسلیم پیشنهادها اعتبار داشته باشد.
  • تامین اعتبار انجام موضوع مناقصه بصورت ۵۰% نقد و ۵۰% تهاتر از املاک مازاد بانک گردشگری می­باشد.
  • به پیشنهادات فاقد مهر و امضا یا مبهم و مخدوش و یا بدون سپرده معتبر و یا لاک گرفته شده و یا پیشنهاداتی که پس از تاریخ تعیین شده واصل گردد، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
  • شرکت نگین افق نیایش در رد یا قبول پیشنهادات مختار می­باشد .
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد معاونت فنی شرکت به شماره تلفن ۸۸۱۹۶۲۵۶-۰۲۱ داخلی ۷۳۲ تماس حاصل فرمائید .
  • هزینه درج آگهی این مناقصه بر عهده برنده مناقصه خواهد بود .