آغاز به‌کار نمایشگاه بین‌المللی کتاب یزد با حضور معاون وزیر ارشاد

آغاز به‌کار نمایشگاه بین‌المللی کتاب یزد با حضور معاون وزیر ارشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در یزد گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب یزد با حضور معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فردا اول اسفندماه در یزد آغاز به‌کار می‌کند.  به گزارش مناقصه‌مزایده، علی غیاثی، مدیر کل […]

آغاز به‌کار نمایشگاه بین‌المللی کتاب یزد با حضور معاون وزیر ارشاد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در یزد گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب یزد با حضور معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فردا اول اسفندماه در یزد آغاز به‌کار می‌کند.

 به گزارش مناقصه‌مزایده، علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نشست خبری نمایشگاه کتاب استان یزد، گفت: نمایشگاه کتاب امسال از اول تا هفتم اسفندماه از ۹ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد برگزار می‌شود.

 وی افزود: نمایشگاه با حضور صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد آغاز به‌کار می‌کند و در این راستا نیز تعداد ناشرین در قالب ۳۱۰ غرفه تعداد ۵۱۸ ناشر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۴ هزار و عنوان کتاب داخلی و بیش از ۱۴هزار عنوان کتاب از ۳۸ ناشر خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

غیاثی بیان کرد: یکی از تفاوت‌های امسال علاوه بر افزایش ساعت و روز، حضور ۲۰ غرفه به رسانه‌های دیجیتال است که کتاب‌‌ها و نرم‌افزارهای مختلف ارایه و عرضه می‌شود.

 وی ادامه داد: تخفیف بن نمایشگاه گفت: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه کتاب یزد در خصوص تخفیف نمایشگاه بوده است که میزان آن ۴۰ درصد بوده که ۳۰ درصد توسط بانک و ۱۰ درصد توسط ناشرین است.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: مردم می‌توانند با کارت ملی ۵۰۰ هزار ریال بن دریافت می‌کنند که میزان پرداختی میزان ۳۵۰ هزار ریال است و دانشجویان در مقاطع لیسانس و بالاتر نیز میزان یک میلیون ریال است که میزان پرداختی آنها ۷۰۰ هزار ریال است.

غیاثی گفت: سال قبل ۱۲ میلیارد ریال بوده که ۸ میلیارد ریال آن از کارت الکترونیکی استفاده کردند و امسال پیش‌بینی می‌کنیم که از ۱۰ میلیارد ریال استقبال شود.

 

وی افزود: حداقل ۳ میلیون ریال یارانه به نمایشگاه تزریق می‌شود که دو میلیون ریال آن را پیشگامان و یک میلیون ریال آن را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ارایه کرده است.