جذب ۵ میلیاردتومانی اعتبارات مناقصات

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال‌ و بختیاری مطرح‌کرد جذب ۵ میلیاردتومانی اعتبارات مناقصات مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال‌ و بختیاری گفت: ۳ میلیارد تومان از بدهی‌های سازمان همیاری شهرداری‌های این استان پرداخت شد. به گزارش مهر، قاسم شهبازی اظهارکرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳ میلیارد از بدهی‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها پرداخت شده است و همچنین […]

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال‌ و بختیاری مطرح‌کرد

جذب ۵ میلیاردتومانی اعتبارات مناقصات

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های چهارمحال‌ و بختیاری گفت: ۳ میلیارد تومان از بدهی‌های سازمان همیاری شهرداری‌های این استان پرداخت شد.

به گزارش مهر، قاسم شهبازی اظهارکرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳ میلیارد از بدهی‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها پرداخت شده است و همچنین مبلغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان در مناقصات جذب کردیم.

وی با اشاره به اجرای زیرساخت‌ها و آماده‌سازی معابر، گفت: معابر محله‌های ۳۲ و ۳۷ شهرک منظریه شهرستان شهرکرد و فاز دو و ۳ شهرک الهیه شهرستان بروجن انجام که فاز دو ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فاز دو نیز تا ۳ ماهه آینده به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: یک قرارداد در خصوص آسفالت کشی جاده زرین شهر- سفیددشت منعقد شده است که در حال اجرا است و همچنین طی ۹ ماهه نخست سال جاری معابر ۲۱ روستا و ۷ شهر که به صورت کامل آسفالت شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها چهارمحال و بختیاری با اشاره به ارایه چند رشته جدید در دانشگاه این سازمان، تصریح‌کرد: ۳ رشته عمرانی شهری، کاردانی دهیاری‌ و همچنین گردشگری در دانشگاه علمی و کاربردی ارایه می‌شود.

شهبازی افزود: در منطقه گردشگری ۳۱۴ هکتاری شیدا، ۱۱۸ هکتار آن از طرح خارج شده که تاکنون ۳۰ میلیارد تومان در این منطقه گردشگری هزینه شده است.

 

وی با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی، عنوان‌کرد: منطقه ویژه اقتصادی در سال ۹۰ طی مصوبه‌ای در هیأت دولت تأیید و به سازمان همیاری شهرداری استان واگذار شد که اقدامات مؤثری انجام شده است.