۴۲۴۴ مناقصه – شرکت فرادست انرژی فلات – خرید دو ­دستگاه آمبولانس

  تجدید مناقصه عمومی نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شرکت فرادست انرژی فلات، به نشانی تهران، میدان صنعت، بلوار پاک‌نژاد، بلوار دادمان، خیابان شفق، کوچه آفتاب، پلاک ۲، ساختمان توحید، طبقه ۱ موضوع مناقصه: خرید دو ­دستگاه آمبولانس به همراه تجهیزات (EQM 096 – AMBULANCE EQUIPMENT) پروژه احداث پالایشگاه مهر خلیج­فارس شماره مناقصه: FEF/TENDER-MKF-M403-P1028 […]

 

تجدید مناقصه عمومی

  • نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شرکت فرادست انرژی فلات، به نشانی تهران، میدان صنعت، بلوار پاک‌نژاد، بلوار دادمان، خیابان شفق، کوچه آفتاب، پلاک ۲، ساختمان توحید، طبقه ۱
  • موضوع مناقصه: خرید دو ­دستگاه آمبولانس به همراه تجهیزات (EQM 096 – AMBULANCE EQUIPMENT) پروژه احداث پالایشگاه مهر خلیج­فارس
  • شماره مناقصه: FEF/TENDER-MKF-M403-P1028
  • زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد:

۴-۱ متقاضیان می­بایست جهت دریافت اسناد مناقصه با ایمیل TenderAffairs@fefalat.com مکاتبه نمایند. (در متن ایمیل حتماً موضوع و پروژه ذکر گردد.)

۲-۴ هزینه خرید اسناد معادل ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است که می­بایست به شماره‌حساب ۳۶۰۰۰۵۲۴۰ نزد بانک تجارت شعبه هرمزان کد ۱۸۰۳۳۸۰ به نام شرکت فرادست انرژی فلات واریز و اصل رسید بانکی واریز وجه تحویل دستگاه مناقصه گزار گردد.

  • محل تحویل اسناد شرکت‌کنندگان در مناقصه: شرکت‌کنندگان می­توانند اسناد شرکت در مناقصه خود را در وقت مقرر به معاونت امور حقوقی و قراردادهای شرکت تحویل نمایند.
  • محل پروژه: بندرعباس
  • ارائه ضمانتنامه بانکی برای شرکت در مناقصه الزامی است.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.
  • هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه می­باشد.

، به نشانی تهران، میدان صنعت، بلوار پاک‌نژاد، بلوار دادمان، خیابان شفق، کوچه آفتاب، پلاک ۲، ساختمان توحید، طبقه ۱

  • موضوع مناقصه: خرید دو ­دستگاه آمبولانس به همراه تجهیزات (EQM 096 – AMBULANCE EQUIPMENT) پروژه احداث پالایشگاه مهر خلیج­فارس
  • شماره مناقصه: FEF/TENDER-MKF-M403-P1028
  • زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد:

۴-۱ متقاضیان می­بایست جهت دریافت اسناد مناقصه با ایمیل TenderAffairs@fefalat.com مکاتبه نمایند. (در متن ایمیل حتماً موضوع و پروژه ذکر گردد.)

۲-۴ هزینه خرید اسناد معادل ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است که می­بایست به شماره‌حساب ۳۶۰۰۰۵۲۴۰ نزد بانک تجارت شعبه هرمزان کد ۱۸۰۳۳۸۰ به نام شرکت فرادست انرژی فلات واریز و اصل رسید بانکی واریز وجه تحویل دستگاه مناقصه گزار گردد.

  • محل تحویل اسناد شرکت‌کنندگان در مناقصه: شرکت‌کنندگان می­توانند اسناد شرکت در مناقصه خود را در وقت مقرر به معاونت امور حقوقی و قراردادهای شرکت تحویل نمایند.
  • محل پروژه: بندرعباس
  • ارائه ضمانتنامه بانکی برای شرکت در مناقصه الزامی است.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.
  • هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه می­باشد.