۴۲۴۹ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – خرید باتر فلای ولو لاینینگ PTFE

فراخوان مناقصه عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی به شماره ۰۳۷/۱۴۰۳/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. ۱- موضوع و […]

فراخوان مناقصه عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی به شماره ۰۳۷/۱۴۰۳/۱

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

۱- موضوع و مدت مناقصه: خرید باتر فلای ولو لاینینگ PTFE طبق درخواست ۱۵۹۲۵۰ شرکت پتروشیمی اروند، به مدت ۸ ماه خورشیدی.

۲- میزان برآورد تقریبی مناقصه: مبلغ ۱۷۷٫۹۹۹ یورو می‌باشد. (پرداخت به‌صورت ريالی و مطابق با مفاد اسناد قرارداد)

۳-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه:

۳٫۱٫ متقاضیان جهت دریافت اسناد می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از ثبت‌نام و تکمیل و تائید ثبت‌نام خود نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند.

۳٫۲٫ کلیه اطلاع‌رسانی‌ها، بارگزاری اسناد، ارسال دعوت‌نامه‌ها و غیره در خصوص مناقصه فوق‌الذکر از طریق پنل کاربری ثبت‌نام‌شده صورت می‌پذیرد و متقاضیان می‌بایست با مراجعه و کنترل روزانه پنل مربوط به خود در سامانه کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند و همچنین شماره موبایل درج‌شده توسط مناقصه گر نسبت به بررسی روزانه، پیامک‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها را دریافت و اقدام نمایند. مناقصه گزار هیچ تعهدی در خصوص عدم مراجعه و یا هر ادعای مناقصه گر جهت مراجعه به پنل کاربری و یا عدم دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی مناقصه ندارد.

۳٫۳٫ مدت‌زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی اسناد مناقصه از مورخ ۱۰/۱۰/۱۴۰۳ لغایت ۱۷/۱۰/۱۴۰۳ اعلام می‌گردد.

۳٫۴٫ مناقصه گرانی که در سال‌های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته‌اند در صورت عدم ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند، مدارک ارزیابی کیفی آن‌ها بررسی نشده و از فرایند مناقصه کنار گذاشته می‌شوند.

۳٫۵٫ در صورتیکه مناقصه گری قراردادی با شرکت داشته و صورت‌وضعیت نهایی را پس از اتمام پیمان در زمان مجاز درج‌شده در قرارداد ارائه ننماید، نمی‌تواند در مناقصه شرکت نماید.

۳٫۶٫ در صورتیکه مناقصه گری دادخواستی علیه پتروشیمی اروند در محاکم قضایی طرح کرده باشد یا پتروشیمی اروند علیه آن مناقصه گر دادخواستی صادر کرده که در زمان برگزاری مناقصه تعیین تکلیف نشده باشد، مناقصه گر فقط در صورت ایفای تعهدات یا ایجاد رضایت کارفرما و ارائه ترک ادعای محضری می‌تواند در مناقصه شرکت نماید.

۳٫۷٫ در صورتیکه مناقصه گری به‌صورت پیمانکار دسته دوم در شرکت فعالیت نموده است، باید حسن انجام کار پیمانکار اصلی از پتروشیمی اروند را ارائه و در پیش‌نیاز ارزیابی کیفی موردبررسی قرارگیرد.

۳٫۸٫ مناقصه گرانی که در حال حاضر قرارداد فعال با پتروشیمی اروند دارند، با رعایت الزامات شرکت در مناقصه، در صورتی که پیشرفت فعالیت آن‌ها مساوی یا بیشتر از ۸۰ درصد باشد، امکان حضور در مناقصات اروند رادارند و در غیر این صورت، پاکت پیشنهادی آن‌ها در مناقصه گشایش نخواهد شد.

۴ – میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: میزان سپرده شرکت در مناقصه به میزان ۵ درصد برآورد نهایی به‌صورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین‌شده بانکی و یا واریز وجه نقد) به شماره‌حساب: ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ و شماره شبا: IR620180000000006094200030 به عهده بانک تجارت شعبه شرکت پتروشیمی اروند. (در جلسه توجیهی مبلغ نهایی تضمین شرکت در مناقصه، اعلام می گردد).

۵- پیش‌نیاز ارزیابی کیفی متقاضیان:

۵٫۱٫ ۱- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه، ۲-داشتن کارت بازرگانی،۳-ارائه حداقل یک قرارداد / مفاصا حساب مشابه موضوع مناقصه، ۴-ارائه گواهی حسن انجام در صورت داشتن قرارداد با پتروشیمی اروند، ۴- تکمیل فرم تعارض منافع در سربرگ مناقصه گر،۵- تکمیل و ارائه فرم محرمانگی اطلاعات، (توجه: لازم به ذکر است الزامات عنوان شده، پیش شرط بررسی اسناد ارزیابی کیفی مناقصه گر می‌باشد و عدم ارائه هرکدام از موارد ذکرشده منجر به عدم بررسی اسناد می‌شود).

۵٫۲٫ حداقل امتیاز قابل‌قبول در ارزیابی کیفی: امتیاز ۶۰ می‌باشد.

۵٫۳٫ مناقصه گران می‌بایست اسناد ارزیابی کیفی خود را مطابق برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده (بند شماره ۶) به‌صورت فایل PDF و منطبق بر فرم‌های ارزیابی کیفی بصورت آنلاینو الکترونیکی بر روی سامانه کمیسیون معاملات به آدرس: Tender.arvandpvc.ir:5661 بارگزاری و ارسال نمایند (تحویل فیزیکی اسناد نداریم). به شرکت هایی که حداقل امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نمایند، اسناد مناقصه و برنامه زمانبندی تحویل پاکات (الف-ب و ج) از طریق دعوتنامه سیستمی ارسال می گردد.

۶- زمان و نحوه بارگزاری مدارک ارزیابی کیفی مناقصه گران: مناقصه گران میبایست مدارک ارزیابی کیفی خود را حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۲۳/۱۰/۱۴۰۳ با مراجعه به پنل کاربری خود در زمان مذکور و بصورت فایل PDF بارگزاری نمایند.

۶٫۱٫ چنانچه مناقصه گری مدارک پیشنهادی خود را عمداً یا سهواً و به هردلیل به محل دیگری به غیر از نشانی مندرج در بند ۶، بارگزاری نماید، مدارک پیشنهادی وی تحویل نشده تلقی خواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه مناقصه گزار نخواهد بود.

۷-پیش پرداخت: دارد، به میزان ۲۵ درصد مبلغ قرارداد در قبال ارائه ضمانت نامه معتبر بانکی.

۸-تعدیل: ندارد- تسعیر مطابق شرخ اسناد مناقصه

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، میتوانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶ -۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی  www.arvandpvc.irملاحظه نمایند.