معاون زنگنه:خصوصی‌ها بازیگر اصلی بازار فرایندهای گازی می‌شوند

   مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به این که حجم مسؤولیت‌های این شرکت طی سال‌های آینده سنگین تر می‌شود، گفت: از این رو باید برای واگذاری فرایند‌ها به بخش خصوصی برنامه‌ریزی کنیم. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حمیدرضا عراقی در همایش مدیران شرکت انتقال گاز ایران […]

 

 مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به این که حجم مسؤولیت‌های این شرکت طی سال‌های آینده سنگین تر می‌شود، گفت: از این رو باید برای واگذاری فرایند‌ها به بخش خصوصی برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حمیدرضا عراقی در همایش مدیران شرکت انتقال گاز ایران ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این شرکت گفت: تلاش‌های این مجموعه در سال ٩٤ سبب پایداری شبکه گاز شده است.

معاون وزیر نفت در امور گاز افزود: در سال ٩٤ علاوه بر تأمین گاز مصرفی هموطنان، در راستای تأمین اهداف محیط‌زیست، گاز بیش‌تری به نیروگاه‌ها تحویل شد.

وی، اعتماد و اعتبار فعلی شرکت ملی گاز ایران را در طول تاریخ این شرکت بی‌سابقه عنوان کرد و گفت: این اتفاق در اثر مدیریت خوب درکنار نیروهای با تجربه، ساختار قوی و استفاده از آخرین فن‌آوری‌های روز میسر شده است.

عراقی تأکید کرد: برای افزایش این اعتماد و اعتبار باید برنامه‌ریزی مشخصی در راستای ارتقای انگیزه نیروها، تدوین راه‌حل‌های جدید و فکر‌های نو انجام شود.

وی در ادامه با بیان این که شرکت انتقال گاز ایران باید چشم‌انداز خود را مشخص کند، گفت: اگر قرار است این شرکت یک شرکت توسعه یافته شود، باید در رفتار و فرایندهای خود تغییر و روزبه‌روز پیشرفت داشته باشد تا از این طریق به اهداف تعیین شده دست یابد.

عراقی با بیان این که تغییر در رفتار زمانی محقق می‌شود که در ذهن و باور‌ها تغییر ایجاد شود، ادامه داد: روحیه انسجام، تعامل و همکاری موجب پیشرفت می‌شود و خوشبختانه این روند در شرکت ملی گاز ایران ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، عملکرد مدیریت شرکت انتقال گاز را در دو سال گذشته با وجود سنگینی عملیات، مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: هرچه به جلو حرکت می‌کنیم مسؤولیت‌ها سنگین‌تر می‌شود و به همین دلیل باید فرایند‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

 

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان این که انسان باید تخصص‌گرا باشد، گفت: مهم‌ترین اصل تخصص است که در شرکت انتقال گاز ایران این امر کاملاً مشهود و بسیار ارزشمند است.