لزوم مشارکت شهرداران محله در اجرا و پیشرفت پروژه‌های خدماتی و عمرانی شهرداری

شهردار منطقه یک کرمان عنوان کرد لزوم مشارکت شهرداران محله در اجرا و پیشرفت پروژه‌های خدماتی و عمرانی شهرداری نشست مشترک شهردار منطقه یک شهر کرمان با شهرداران محله این منطقه برگزار شد. در این جلسه شهردار منطقه یک با اشاره به اقدامات و پروژه‌های در حال اجرا در سطح منطقه، از آمادگی شهرداری منطقه […]

شهردار منطقه یک کرمان عنوان کرد

لزوم مشارکت شهرداران محله در اجرا و پیشرفت پروژه‌های خدماتی و عمرانی شهرداری

نشست مشترک شهردار منطقه یک شهر کرمان با شهرداران محله این منطقه برگزار شد.

در این جلسه شهردار منطقه یک با اشاره به اقدامات و پروژه‌های در حال اجرا در سطح منطقه، از آمادگی شهرداری منطقه جهت استقبال از بهار و نوروز ۹۶ خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، علی سعیدی با بیان این‌که با توجه به لزوم مشارکت شهروندان در توسعه و پیشرفت شهر و پروژه‌های اجرایی، نقش شهرداران محله اهمیت خاصی دارد، اظهارکرد: شهرداران محله باید در روند اجرایی و پیشرفت پروژه‌های خدماتی و عمرانی شهرداری به نوعی سهیم بوده و کمک شایانی به شهر و شهرداری کنند.

وی در ادامه گفت: با توجه به کاهش تقاضا برای صدور پروانه و احداث بنا، به دنبال درآمدهای پایدار هستیم.

شهردار منطقه یک افزود: با وجود تخفیفات پایان سال، سهم مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض خدمات شهری و نوسازی ۱۰ الی ۱۵ درصد است.

سعیدی با تأکید بر انجام ممیزی شهرک‌های ولایت و شهید بهشتی، تصریح کرد: از این پس فیش‌های خدمات شهری و نوسازی صادر و درب منزل تحویل مالکان می‌گردد.

وی با تأکید بر این‌که شهرداران افتخاری محله باید در فرهنگسازی و مشارکت شهروندان در آبادانی شهر، شهرداری را یاری رسانند، افزود: شهرداران محله در محلات دارای پایگاه‌های مردمی هستند و باید به گونه‌ای عمل کنند که این نهاد‌ها و پایگاه‌ها به سمت شهرداری سوق داده شوند.

در ادامه این نشست، شهرداران محله به بیان نظرات خود پرداخته و آمادگی کامل خود را در جهت همکاری همه جانبه با شهرداری اعلام کردند.

 

گفتنی است در این جلسه شهرداران محله شهرک بداغ‌آباد، خیابان طالقانی، خیابان نماز و شهرک شهید بهشتی، شهرک بنی‌هاشم، خیابان شهدا، بازار بزرگ و قدمگاه، شهرک مهاجرین و فیروزآباد حضور داشتند.