تنها مطالبه بخش خصوصی از حاکمیت‌، کوچک‌سازی و کارآمدی دولت می‌باشد

تنها مطالبه بخش خصوصی از حاکمیت‌، کوچک‌سازی و کارآمدی دولت می‌باشد     رییس کمیسیون اقتصاد اتاق سمنان مطرح‌ کرد: تنها مطالبه بخش خصوصی از حاکمیت، کوچک‌‌سازی و کارآمدی دولت می‌باشد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بازرگانی، صنایع، معادن ‌و کشاورزی سمنان، فرج‌ا…معماری رویکرد قبول مسؤولیت پذیری در ایران را کمرنگ‌ توصیف و […]

تنها مطالبه بخش خصوصی از حاکمیت‌، کوچک‌سازی و کارآمدی دولت می‌باشد    

رییس کمیسیون اقتصاد اتاق سمنان مطرح‌ کرد: تنها مطالبه بخش خصوصی از حاکمیت، کوچک‌‌سازی و کارآمدی دولت می‌باشد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بازرگانی، صنایع، معادن ‌و کشاورزی سمنان، فرج‌ا…معماری رویکرد قبول مسؤولیت پذیری در ایران را کمرنگ‌ توصیف و بیان ‌کرد‌: هنگامی که مسؤولیتی را پذیرش می‌کنیم‌، باید در محیط پیرامون پاسخگو باشیم و این موضوع باید تبدیل به فرهنگ بشود.

رییس کمیسیون اقتصاد کاهش اعتبارات عمرانی کشور را بسیار نگران‌کننده خواند و گفت‌: بخش اعظمی از اعتبارات کشور صرف امورات جاری از قبیل حقوق کارمندان‌، بازنشستگان‌، یارانه و دیگر مسایل می‌شود به‌طوری که با ‌الباقی این اعتبار نمی‌توان ثروت متوازن ‌را برای کشور تأمین کرد.

عضو هیأت نمایندگان اتاق سمنان دولت کوچک و کارآمد را به عنوان کلیدواژه تحول‌ نام برد و تصریح‌ کرد‌: تا زمانی که دولت ‌به این اندازه بزرگ است کنترل امورات‌ جاری پر مخاطره خواهد بود.

 

رییس کمیسیون اقتصاد اتاق سمنان اضافه‌ کرد‌: در تمام‌ ممالک پیشرفته توسعه اقتصادی بر عهده بخش خصوصی می‌باشد‌، منتهی باید بسترهای این تغییر در کشور نهادینه شود.