تبلیغ کافی برای تولیدات با کیفیت ایرانی نمی‌شود

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان‌ تبلیغ کافی برای تولیدات با کیفیت ایرانی نمی‌شود مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: تولیدات با کیفیت ایرانی آن گونه که باید و شاید تبلیغ نمی‌شود و مردم نیز آگاهی چندانی از تولیدات داخلی و کالاهایی که به جرأت می‌توانند رقیب کالاهای وارداتی باشند، ندارند. به […]

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان‌

تبلیغ کافی برای تولیدات با کیفیت ایرانی نمی‌شود

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: تولیدات با کیفیت ایرانی آن گونه که باید و شاید تبلیغ نمی‌شود و مردم نیز آگاهی چندانی از تولیدات داخلی و کالاهایی که به جرأت می‌توانند رقیب کالاهای وارداتی باشند، ندارند.

به گزارش ایمنا، جوادمحمدی‌فشارکی در دیدار معاون فنی و امور حسابرسی، معاون امور اجرایی و تفریغ بودجه و حراست دیوان محاسبات استان در دفتر مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان، پس از ارایه عملکرد این مدیریت در حوزه بازرسی و نظارت بر اصناف و مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه استان، اظهار‌ کرد: پدیده قاچاق کالا و ارز علاوه بر آثار سوء اقتصادی، فرهنگی‌ و اجتماعی که به دنبال دارد، به عنوان یک چالش اقتصادی و اجتماعی حایز اهمیت است.

 

وی با بیان این‌که رونق تولید در گرو مبارزه جدی با قاچاق کالاست، افزود: یکی از اقدامات مؤثری که در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌توان داشت، این است که در زمینه کمک به تولید داخل، بیش از پیش به تبلیغ کالا و محصولات داخلی بپردازیم.