مناقصه طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه در حال اجراست

معاون استاندار‌ کرمانشاه مناقصه طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه در حال اجراست معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه اعلام‌ کرد: به زودی عملیات توسعه فرودگاه بین‌المللی شهیداشرفی‌اصفهانی کرمانشاه آغاز خواهد شد. به گزارش ایرنا، مجتبی نیک‌کردار در آیین آغاز عملیات اجرایی مجموعه پشتیبانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی کرمانشاه، با بیان […]

معاون استاندار‌ کرمانشاه

مناقصه طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه در حال اجراست

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه اعلام‌ کرد: به زودی عملیات توسعه فرودگاه بین‌المللی شهیداشرفی‌اصفهانی کرمانشاه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مجتبی نیک‌کردار در آیین آغاز عملیات اجرایی مجموعه پشتیبانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی کرمانشاه، با بیان این‌که فرودگاه بدون شک نقش مؤثری در توسعه مناطق دارد، ا‌ظهار کرد: فرودگاه کرمانشاه یکی از ۱۰ فرودگاه اصلی کشور است.

وی با بیان این‌که این فرودگاه از زیرساخت‌های توسعه برخوردار است، گفت: سطوح هواپیمایی استان کرمانشاه افزایش پیدا خواهد کرد و باندهای فرودگاه توسعه پیدا می‌کند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه ادامه ‌داد: مناقصه برای اجرای طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه در حال انجام است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

نیک‌کردار عنوان‌ کرد: سالن پروازهای خارجی فرودگاه کرمانشاه که با اعتبار استانی تأسیس شده به زودی توسعه پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: شرکت هواپیمایی هما به عنوان بزرگ‌‌ترین شرکت هواپیمایی کشور یک مجموعه پشتیبانی خارج از محدوده فرودگاه در اختیار داشت که جواب‌گوی نیاز‌ها نبود از این‌رو تصمیم بر آن شد که مجموعه پشتیبانی هما با دو هزار و ۵۰۰ متر زیر بنا ایجاد شود.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: مسیر بسیاری از پروازهای خارجی به آسمان کرمانشاه منتقل شده که ایجاد این مجموعه می‌تواند نقش مؤثری در خدمات‌دهی به این پرواز‌ها داشته باشد.

مدیر شرکت هواپیمایی هما در کرمانشاه نیز اعلام کرد که دومین هواپیمای مدرن جمهوری اسلامی ایران به مردم استان‌های غربی کشور خدمات دهی خواهد کرد.

رضا نظری با اشاره به تحریم صنعت هوایی ایران گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه در این سال‌ها توانست به فعالیت خود ادامه دهد و به مردم خدمت دهی کند.

مدیر شرکت هواپیمایی هما در کرمانشاه با بیان این‌که مردم‌ خواهان بهبود وضعیت خدمات دهی در حمل‌و نقل هوایی هستند، اظهار‌ کرد: خوشبختانه با تلاش‌های دولت یازدهم تحریم‌های ظالمانه علیه صنعت هوایی ایران برداشته شده و ما در حال بهبود خدمات دهی خود به مردم هستیم. نظری بخش دیگری از صحبت‌های خود با به ایجاد مجموعه پشتیبانی شرکت هواپیمایی هما در کرمانشاه گفت: این مجموعه که عملیات ساخت آن آغاز می‌شود کار پشتیبانی پرواز‌ها را بر عهده دارد.

وی با بیان این‌که این مجتمع در فضایی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر احداث خواهد شد، گفت: مجتمع پشتیبانی شرکت هواپیمایی هما پیشتر وضعیت خوبی نداشت اما با احداث این مجموعه بسیاری از مشکلات ما برطرف خواهد شد.

 

مدیر شرکت هواپیمایی هما در کرمانشاه ادامه‌ داد: ما امکان این را داریم که کلیه تجهیزاتی که هواپیماهای عظیم را تأمین کند و به کلیه هواپیماهایی که در کرمانشاه بنشیند خدمات ارایه کنیم.