طبق قوانین مهاجرتی ترامپ، ملانیا باید از آمریکا اخراج می‌شد

طبق قوانین مهاجرتی ترامپ، ملانیا باید از آمریکا اخراج می‌شد براساس بررسی‌های وکلای حوزه مهاجرت در آمریکا ملانیاترامپ، بانوی اول این کشور در دهه ۱۹۹۰ با اشتغال غیرقانونی در حرفه مدلینگ شرایط روادیدش برای سفر به آمریکا را نقض کرده و در صورتی که قوانین مهاجرتی ترامپ آن زمان صادر می‌شد، می‌بایست از آمریکا مسترد […]

طبق قوانین مهاجرتی ترامپ، ملانیا باید از آمریکا اخراج می‌شد

براساس بررسی‌های وکلای حوزه مهاجرت در آمریکا ملانیاترامپ، بانوی اول این کشور در دهه ۱۹۹۰ با اشتغال غیرقانونی در حرفه مدلینگ شرایط روادیدش برای سفر به آمریکا را نقض کرده و در صورتی که قوانین مهاجرتی ترامپ آن زمان صادر می‌شد، می‌بایست از آمریکا مسترد می‌شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در سال ۱۹۹۶ ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا در حالی که به عنوان یک گردشگر و با روادید گردشگری به آمریکا سفر کرده بود مدتی را در حرفه مدلینگ مشغول به‌کار شد که این نقض شرایط روادید و ورود او به آمریکا بود.

براساس اسنادی که خبرگزاری آسوشیتدپرس مشاهده کرده، بانوی اول آمریکا در آن زمان به مدت ۷ هفته قبل از آن‌که مجوز قانونی کار در آمریکا را دریافت کند در حرفه مدلینگ کار کرده بود و بیش از ۲۰ هزار دلار درآمد به دست آورده بود.

ملانیا ترامپ در سال ۲۰۰۱ درخواست گرین‌کارت داد و در سال ۲۰۰۶ تبدیل به شهروند آمریکا شد بدون آن‌که بی‌ملاحظگی‌های گذشته‌اش در ارتباط با روادید آمریکا را گزارش کند.

طبق قوانین جدیدی که دولت ترامپ در زمینه مهاجرت اعلام کرده، مقامات مهاجرتی ملزم هستند برای استرداد یا اخراج هر تبعه خارجی که در ارتباط با هرگونه مسأله رسمی یا درخواست در آژانس‌های دولتی دست به تقلب یا فریب عمدی زده باشد، اقدام کنند.

طبق گفته وکلای مهاجرتی، ملانیا ترامپ با نقض شرایط روادیدش در دهه ۱۹۹۰ مشمول این دستور می‌شده و اگر که دستور ترامپ در آن زمان اعلام شده بود وی می‌بایست از آمریکا اخراج می‌شد.

ترامپ بیش‌ از انجام وظایفش، گلف بازی می‌کند!

همچنین رییس‌جمهور آمریکا از زمان ورود به کاخ سفید بیش از این‌که در جلسات روزانه اطلاعاتی – جاسوسی شرکت کند، گلف بازی می‌کند.

به گزارش ایندیپندنت، این در حالی است که دونالدترامپ در دوران کمپین انتخاباتی‌اش یکی از منتقدان اصلی انجام بازی گلف توسط باراک اوباما، رییس‌جمهور پیشین آمریکا بود.

ترامپ دست کم ۶ بار در طول یک ماه از زمان ورود به کاخ سفید گلف بازی کرده است، در حالی که رؤسای جمهور پیشین آمریکا پس از عهده‌گیری ریاست جمهوری تا چند ماه فرصت بازی گلف را نداشته‌اند.

ترامپ در طول یک ماه تنها ۶ ساعت در جلسات اطلاعاتی – جاسوسی شرکت کرده است.

ترامپ در سال ۲۰۱۴ در پیامی در توئیتر در انتقاد از گلف بازی کردن اوباما نوشت: آیا می‌توانید تصور کنید که با وجود مشکلات و دشواری‌ها در آمریکا اوباما تمام روز را گلف بازی می‌کند. او بدتر از کارتر است.

همچنین تحلیلگران بر این باورند که ترامپ وقت خود را بیش از اندازه در شبکه‌های اجتماعی می‌گذارند.

دموکرات‌ها برای برکناری دونالد ترامپ برنامه‌ریزی می‌کنند

یک رسانه روسی در گزارشی اعلام کرد که دموکرات‌های آمریکا برای برکناری دونالدترامپ از ریاست جمهوری این کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند.

به گزارش راشاتودی، نمایندگان حزب دموکرات آمریکا برای برکناری «دونالدترامپ» از ریاست جمهوری برنامه‌ریزی کرده‌اند.

در این گزارش آمده است که این نقشه توسط «دیویدبروک» آماده شده و شامل یک برنامه استراتژیک برای برکناری دونالد ترامپ است. طراحان این نقشه اعلام کرده‌اند که به‌کارگیری اقدامات پیشنهادی موجب استیضاح دونالد ترامپ تا سال ۲۰۲۰ خواهد شد. با این حال مهم‌ترین سلاح دموکرات‌ها باید انتقاد از تمام اشتباهات ترامپ باشد.

در ادامه گزارش گفته شده است: نمایندگان حزب دموکرات آمریکا قصد دارند گروهی تشکیل دهند که روابط رییس‌جمهوری آمریکا با سایر سران را تحت نظر بگیرد و اقدامات دولت جدید ایالات متحده را کنترل کند.

یکی از مهم‌ترین اهداف دموکرات‌ها مقابله با اطلاعات غلط رسانه‌های محافظه‌کار است که در حمایت از ترامپ فعالیت می‌کنند. علاوه بر این آنها قصد دارند برای جلوگیری از پخش اخبار نادرست با فیسبوک نیز همکاری کنند.