ارایه خدمت الکترونیکی مناقصات و مزایدات در پرتال شهرداری اصفهان

ارایه خدمت الکترونیکی مناقصات و مزایدات در پرتال شهرداری اصفهان درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان نقطه ورود دریافت خدمات الکترونیکی است که در سال ۸۸ به بهره‌برداری رسید و هم اکنون ۸۵ خدمت فعال از طریق این درگاه در دسترس شهروندان است. به گزارش ایمنا، درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به منظور اطلاع‌رسانی به شهروندان و ارایه […]

ارایه خدمت الکترونیکی مناقصات و مزایدات در پرتال شهرداری اصفهان

درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان نقطه ورود دریافت خدمات الکترونیکی است که در سال ۸۸ به بهره‌برداری رسید و هم اکنون ۸۵ خدمت فعال از طریق این درگاه در دسترس شهروندان است.

به گزارش ایمنا، درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به منظور اطلاع‌رسانی به شهروندان و ارایه خدمات الکترونیکی به آنان راه‌اندازی شده است. در این سایت خدمات متنوعی به ۳ زبان فارسی، انگلیسی و عربی ارایه می‌شود.

این درگاه که مسیر تحقق شهر الکترونیک را هموار می‌کند از بخش‌های متفاوتی تشکیل شده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان در این باره گفت: در حال حاضر ۸۵ خدمت فعال الکترونیکی از طریق پرتال شهرداری اصفهان ارایه می‌شود.

وحید حیدریان ادامه ‌داد: البته از ابتدای راه‌اندازی درگاه الکترونیکی تاکنون ۱۱۹ خدمت الکترونیکی ارایه شده اما در حال حاضر ۸۵ خدمت فعال است و مابقی آنها به صورت دوره‌ای به مناسبت‌های مختلف فعال می‌شود که در این زمینه می‌توان به استخدام در شهرداری، رزرو شهررویاها، مناقصات و مزایدات و… اشاره کرد.

وی ادامه‌داد: از این خدمات الکترونیکی پرتال شهرداری ۹۰ مورد تعاملی، ۴ مورد تراکنشی و ۲۵ مورد اطلاع‌رسانی است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان اضافه ‌کرد: پرداخت عوارض الکترونیکی خودرو، نوسازی، کسب و پیشه، سامانه‌های مشورتی که به سؤالات مردم پاسخ می‌دهد، اطلاع‌رسانی ایستگاه‌های بازیافت، قیمت بازارهای روز کوثر، نقشه جامع ترافیک، نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی و پیگیری شکایات مردمی از جمله خدماتی است که از طریق درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان ارایه می‌شود.

حیدریان خاطرنشان ‌کرد: هر یک از این خدمات الکترونیکی ارزش‌افزوده بسیاری برای شهر دارد و در کاهش تقاضای سفر، آلودگی هوا و ترافیک نقش شایانی داشته است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان افزود: آموزش استفاده از این خدمات الکترونیکی به شهروندان نیز ضروری است که البته تاکنون چند دوره آموزشی در این رابطه برگزار شده است.

 

وی بیان‌ کرد: از ابتدای راه‌اندازی درگاه الکترونیک شهرداری اصفهان تاکنون نزدیک به ۴۶ میلیون نفر از این درگاه بازدید کرده‌اند.