اطلاع‌رسانی مناسب آگهی‌های مناقصه به شرکت‌ها و واحدهای تولیدکننده استانی

معاون استاندار اردبیل تأکید کرد اطلاع‌رسانی مناسب آگهی‌های مناقصه به شرکت‌ها و واحدهای تولیدکننده استانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: نیاز است که کیفیت محصولات تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان در اردبیل افزایش یابد و امیدواریم این موضوع مورد توجه واقع شود. به گزارش تسنیم، اقبال عباسی در نشست مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان […]

معاون استاندار اردبیل تأکید کرد

اطلاع‌رسانی مناسب آگهی‌های مناقصه به شرکت‌ها و واحدهای تولیدکننده استانی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: نیاز است که کیفیت محصولات تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان در اردبیل افزایش یابد و امیدواریم این موضوع مورد توجه واقع شود.

به گزارش تسنیم، اقبال عباسی در نشست مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان استان، تولیدکننده لوازم برقی و تجهیزات روشنایی در اردبیل اظهارداشت: انتظار می‌رود که دستگاه‌ها و ادارات دولتی لوازم و تجهیزات مورد نیاز خود را از تولیدکنندگان استان با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تهیه و خریداری کنند و از این طریق حمایت خود را نشان دهند.

وی افزود: این موضوع شایسته نیست که کالایی در استان تولید شود اما مشابه‌های خارجی آن در بازارهای فروش عرضه شود و کارخانه‌های داخل روز به روز کم رونق شده و به سوی ورشکستگی و تعطیلی کشیده شود که انتظار می‌رود این موضوع مورد توجه مسؤولان قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل بر اطلاع‌رسانی مناسب آگهی‌های مناقصه به شرکت‌ها و واحدهای تولیدکننده استان تأکیدکرد و گفت: شرکت‌های تولیدکننده استان به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان نیز باید روز به روز کیفیت محصولات تولیدی خود را افزایش دهند تا قدرت رقابت با دیگر کالاهای مشابه داخلی و خارجی را داشته باشد.

 

عباسی بیان‌کرد: ادارات دولتی و دستگاه‌ها کالا‌ها و تجهیزات مورد نیاز خود را براساس مشخصات و استانداردهای لازم به شرکت‌های دانش‌بنیان سفارش دهند تا حد امکان نیازمندی‌های استان با بهره‌گیری از دانش و توان علمی نخبگان شرکت‌های دانش‌بنیان تولید و عرضه شود. براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیاز است که تجهیزات مورد نیاز خود را از تولیدات داخلی تهیه و تأمین کنیم و بتوانیم از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استانی خود در راستای رسیدن به رشد و توسعه منطقه استفاده کنیم.