دیگر مزایده‌ای برای کالای قاچاق نداریم

رییس بازرسی اصناف استان اصفهان دیگر مزایده‌ای برای کالای قاچاق نداریم محمدی فشارکی، رییس بازرسی اصناف استان اصفهان با بیان این‌که به تازگی پتوهایی از سطح بازار جمع‌آوری کردیم که دارای الیاف عقیم کننده است، گفت: امحای محصولات قاچاق سالم به منظور مبارزه با بیوتروریسم است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوادمحمدی‌فشارکی در پاسخ به سؤالی […]

رییس بازرسی اصناف استان اصفهان

دیگر مزایده‌ای برای کالای قاچاق نداریم

محمدی فشارکی، رییس بازرسی اصناف استان اصفهان با بیان این‌که به تازگی پتوهایی از سطح بازار جمع‌آوری کردیم که دارای الیاف عقیم کننده است، گفت: امحای محصولات قاچاق سالم به منظور مبارزه با بیوتروریسم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوادمحمدی‌فشارکی در پاسخ به سؤالی درباره سرنوشت کالاهای قاچاق تأکید‌ کرد: از مهم‌ترین اهداف مبارزه با قاچاق حمایت از تولید داخلی است، پیش از این پس از ابلاغ حکم توسط تعزیرات حکومتی کالاهای سالم مورد مزایده قرار می‌گرفت که به ضرر تولیدکنندگان داخلی بود اما اکنون تمامی کالا‌ها امحا می‌شوند.

وی در ارتباط با امکان استفاده از کالاهای سالم برای نیازمندان گفت: بازرسی اصفهان پیشنهادی مبنی بر ارایه کالاهای سالم به کمیته امداد‌ و نهادهای دیگر ارایه کرد اما با این طرح موافقت نشد که یکی از دلایل آن مبارزه بیوتروریسم است.

رییس بازرسی اصناف استان اصفهان تأکید ‌کرد: به‌طور مثال پتوهایی از سطح بازار جمع‌آوری کردیم که دارای الیاف عقیم کننده است و یا مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی تقلبی با هدف بیوتروریسم و با جعل برندهای معروف از سطح کشور جمع‌آوری شده است.

محمدی فشارکی با اشاره به این‌که در سال گذشته شیرخشک‌هایی با جعل برند مطرح دارای مواد عقیم‌کننده وارد کشور شده بود، تصریح کرد: این در حالی است که از هیچ کشوری در جهان تاکنون گزارش واردات شیرخشک و پتوی عقیم‌کننده نداشتیم.

وی ادامه ‌داد: ما اعتقاد داریم که بیگانگان از روش‌های مختلفی برای مبارزه با کشور ما استفاده می‌کنند و به همین دلیل است که جنگ نرم تا این اندازه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

 

 رییس بازرسی اصناف استان اصفهان تأکید ‌کرد: گوشت‌های حرام، نوشیدنی‌های الکلی، آدامس‌های تحریک‌کننده دارای درصد مشروبات الکی از دیگر کالاهای قاچاقی است که از سطح بازار توسط بازرسی اصناف اصفهان جمع‌آوری شده است.