آموزش اصول تهیه قرارداد‌‌‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان

توسط معاونت علمی و فناوری انجام می‌شود آموزش اصول تهیه قرارداد‌‌‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان کارگاه آموزشی اصول تهیه و تنظیم قراردادهای بین‌المللی، اعطاء و دریافت نمایندگی برای شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود. به گزارش مهر، کریدور صادرات محصولات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کارگاه آموزشی اصول تهیه و تنظیم قرارداد‌‌‌ها (اعطا و دریافت نمایندگی) […]

توسط معاونت علمی و فناوری انجام می‌شود

آموزش اصول تهیه قرارداد‌‌‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان

کارگاه آموزشی اصول تهیه و تنظیم قراردادهای بین‌المللی، اعطاء و دریافت نمایندگی برای شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، کریدور صادرات محصولات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کارگاه آموزشی اصول تهیه و تنظیم قرارداد‌‌‌ها (اعطا و دریافت نمایندگی) را برای شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌کند.

در این کارگاه آموزشی آشنایی با ساختار و کاربرد قراردادهای توزیع و نمایندگی بین‌المللی و مهارت در تنظیم آن که در روابط تجاری بین‌المللی بسیار مؤثر است، آموزش داده می‌شود. همچنین تسلط بر نکات مهم قرارداد‌‌‌ها از جمله تعریف صحیح و فنی محصول، فسخ و تبعات آن، فورس ماژور، مدت و موارد متعدد دیگر تأثیر زیادی در ایجاد رابطه بلند مدت و موفقیت‌آمیز بین‌المللی دارد.

در این کارگاه علاوه بر مطالعه و بررسی مواد قراردادها، جزییات هر ماده و چگونگی تنظیم قرارداد نیز در قالب یک مورد کاوی(case) تمرین خواهد شد.

مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان، تجار و مدیران بازرگانی و کارشناسان حقوقی شرکت‌های بازرگانی بین‌المللی، دانشجویان رشته مدیریت و حقوق می‌توانند مخاطبان این کارگاه آموزشی باشند.

چگونگی معرفی طرفها، محصول و چگونگی تعریف آن، مدت قرارداد و انواع تاریخها، انتصاب و شرایط آن، وظایف و مسؤولیت‌های نماینده و توزیع‌کننده، وظایف و مسؤولیت‌های شرکت مادر، فسخ قرارداد، تبعات فسخ، قیمت (انواع قیمت، ارز قیمت، فرمول تعدیل قیمت)، حق کمیسیون و پرداخت‌ها و تسویه حساب‌ها، چگونگی پرداخت(ابزار پرداخت، اقساط پرداخت، جریمه دیرکرد پرداخت) اهم موارد این کارگاه آموزشی هستند.

همچنین بازاریابی و فروش، مالکیت معنوی و تضامین، آموزش و پشتیبانی، عدم افشای اطلاعات و محرمانگی، فورس‌ماژور، تمامیت قرارداد، قانون حاکم، حل و فصل اختلاف از جمله موارد دیگر هستند که در این کارگاه آموزشی مطرح می‌شوند.

کارگاه آموزشی اصول تهیه و تنظیم قرارداد‌‌‌ها (اعطا و دریافت نمایندگی) در روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند ماه ۹۵ از ساعت ۹ الی ۱۷ در سالن اجتماعات کریدور صادرات محصولات دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

 

کریدور صادرات محصولات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در این کارگاه آموزشی حمایت ۷۰ درصدی می‌کند.