نامه دختر ۱۰ ساله الهام بخش ایلان‌ماسک شد!

نامه دختر ۱۰ ساله الهام بخش ایلان‌ماسک شد! شرکت تسلا سازنده خودروهای برقی مسابقه ویدیویی برای تبلیغ محصولات خود برگزار کرد و برای این کار از نامه یک دختر ۱۰ ساله الهام گرفته است. به گزارش فارس به نقل از ورج، ۶ روز پیش در تاریخ اول مارس پدری نامه دختر خود را به ایلان‌ماسک […]

نامه دختر ۱۰ ساله الهام بخش ایلان‌ماسک شد!

شرکت تسلا سازنده خودروهای برقی مسابقه ویدیویی برای تبلیغ محصولات خود برگزار کرد و برای این کار از نامه یک دختر ۱۰ ساله الهام گرفته است.

به گزارش فارس به نقل از ورج، ۶ روز پیش در تاریخ اول مارس پدری نامه دختر خود را به ایلان‌ماسک مدیرعامل شرکت تسلا تحویل داد. وی در این نامه از ایلان‌ماسک پرسیده بود که چرا شرکت تسلا برای تبلیغ تولیداتش آگهی‌های ویدیویی تولید نمی‌کند؟

این دختر ۱۰ ساله در نامه‌‌اش پیشنهاد کرده بود که رقابتی برای طراحی و تولید آگهی‌های ویدیویی برگزار شود تا طرفداران تسلا بتوانند در این رقابت شرکت کنند.

ایلان ماسک در حساب توئیتر خود از جالب بودن این ایده خبر داد و از آن حمایت کرد. وی افزود که این رقابت در قالب طرحی موسوم به روز عشق اجرا می‌شود تا بهترین آگهی ۹۰ ثانیه‌ای طرفداران تسلا شناسایی و اعلام شود.

کاربران علاقه‌مند تا ۸ می فرصت دارند آگهی یاد شده را با حداکثر زمان ۹۰ ثانیه طراحی کرده و برای تسلا ارسال کنند. هدف از طراحی این آگهی‌ها کمک به تسریع حرکت جهان به سمت استفاده از انرژی پایدار عنوان شده است. همه افراد با هر سنی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و البته آگهی‌های تولیدی باید فاقد صحنه‌های برهنگی، خشونت یا توهین و فحاشی باشند.

 

در مرحله اول این رقابت ۱۰ آگهی و در نهایت ۳ آگهی انتخاب شده و یکی از این ۳ آگهی جایزه اول را کسب خواهد کرد.