توجه ویژه بانک شهر به نیاز مشتریان قائم مقام سازمان بازرسی شهرداری تهران با تأکید بر ضرورت توجه به نظرات و دیدگاههای شهروندان در پیشبرد اهداف سازمانی، گفت: خوشبختانه بانک شهر توانسته، طی چند سال گذشته صدای مشتریان خود را بشنود و در جهت توجه به نیازهای آنان گامهای اساسی بردارد. به گزارش مناقصهمزایده، نادر […]
توجه ویژه بانک شهر به نیاز مشتریان
قائم مقام سازمان بازرسی شهرداری تهران با تأکید بر ضرورت توجه به نظرات و دیدگاههای شهروندان در پیشبرد اهداف سازمانی، گفت: خوشبختانه بانک شهر توانسته، طی چند سال گذشته صدای مشتریان خود را بشنود و در جهت توجه به نیازهای آنان گامهای اساسی بردارد.
به گزارش مناقصهمزایده، نادر نوروزی با اشاره به فعالیت سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک گفت: خوشبختانه نقش و عملکرد این سامانه در بانک شهر به درستی درک شده است.
وی با بیان اینکه این سامانه باید بیش از پیش قدرت حل مشکلات را در عمل داشته باشد، تصریح کرد: توجه به خواست و نیاز مشتریان در رضایتمندی آنان بسیار تأثیرگذار است که خوشبختانه امروز این توجه در میان مدیران بانک شهر کاملاً مشهود است.
نوروزی تأکید کرد: سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر نیز همانند خود این بانک در چند سال اخیر پیشرفتهای چشمگیری داشته است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.