رفتار کارکنان رستوران در جذب مشتری مهمترین اصل است صرف داشتن یک رستوران زیبا، غذای مطلوب و… در جذب مشتری کافی نیست؛ بلکه محیط و کارکنان باید به نحو عالی باهم ارتباط برقرار کنند. به گزارش مناقصهمزایده، علی محمدبیدار، مغز سخنران و مدرس تشریفات کاربردی بینالمللی و رییس پیشین تشریفات نمایندگی دائم ایران نزد سازمان […]
رفتار کارکنان رستوران در جذب مشتری مهمترین اصل است
صرف داشتن یک رستوران زیبا، غذای مطلوب و… در جذب مشتری کافی نیست؛ بلکه محیط و کارکنان باید به نحو عالی باهم ارتباط برقرار کنند.
به گزارش مناقصهمزایده، علی محمدبیدار، مغز سخنران و مدرس تشریفات کاربردی بینالمللی و رییس پیشین تشریفات نمایندگی دائم ایران نزد سازمان ملل(نیویورک) در افتتاحیه دومین جشنواره رستورانهای برتر در سالن برج میلاد گفت: جشنواره رستورانهای برتر دومین سالی است که در حال برگزاری است و عموماً ساختار این جشنواره براساس نظریات مردمی است و افرادی که به رستورانهای مختلف رفتهاند براساس سلایق، توقعات و انتظارات رستورانهای مورد علاقه خود را انتخاب و معرفی میکنند.
وی در ادامه افزود: معرفی در دبیرخانه این جشنواره انجام میشود و وقتی که رأی مردمی به حد نصاب لازم رسید دبیرخانه از صاحبان و مدیران رستورانهای مورد علاقه مردم دعوت به عمل میآورد.
رییس پیشین تشریفات نمایندگی دائم ایران نزد سازمان ملل(نیویورک) افزود: در کنار این برنامه چند سخنران مطالبی را در خصوص پذیرایی رفتار کارکنان، نوع غذا، دکور و تزیین میز مطرح میکنند. بر همین اساس، حتماً میدانیم که مشتری رستورانها اغلب خانمها هستند، خانمها به دلیل تنوعطلبی، آشنایی با رسپیهای جدید و خسته شدن از پختوپز مشتری دائمی رستورانها هستند دقیقاً به همین دلیل رستورانها باید سعی کنند تا بهترین دکوراسیون و جالبترین و با کیفیتترین غذاها را آماده کنند و بهترین آموزشها را بهکارکنان برای ارایه خدمات مطلوب دهند.
بیدارمغز در ادامه عنوان کرد: آمارها حکایت از آن دارد که تبلیغات کیفیت غذا و حتی با بدگویی رقبا اثر چندانی بر رضایتمندی مشتریان ندارد اما اگر کارکنان رفتار مناسبی نداشته باشند، حتی دکور و کیفیت مطلوب غذا و موسیقی و سایر ظواهر نخواهد توانست آنها را دوباره بازگرداند.
———-=
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.