رفتار کارکنان رستوران در جذب مشتری مهم‌ترین اصل است

رفتار کارکنان رستوران در جذب مشتری مهم‌ترین اصل است صرف داشتن یک رستوران زیبا، غذای مطلوب و… در جذب مشتری کافی نیست؛ بلکه محیط و کارکنان باید به نحو عالی باهم ارتباط برقرار کنند. به گزارش مناقصه‌مزایده، علی محمدبیدار، مغز سخنران و مدرس تشریفات کاربردی بین‌المللی و رییس پیشین تشریفات نمایندگی دائم ایران نزد سازمان […]

رفتار کارکنان رستوران در جذب مشتری مهم‌ترین اصل است

صرف داشتن یک رستوران زیبا، غذای مطلوب و… در جذب مشتری کافی نیست؛ بلکه محیط و کارکنان باید به نحو عالی باهم ارتباط برقرار کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، علی محمدبیدار، مغز سخنران و مدرس تشریفات کاربردی بین‌المللی و رییس پیشین تشریفات نمایندگی دائم ایران نزد سازمان ملل(نیویورک) در افتتاحیه دومین جشنواره رستوران‌های برتر در سالن برج میلاد گفت: جشنواره رستوران‌های برتر دومین سالی است که در حال برگزاری است و عموماً ساختار این جشنواره براساس نظریات مردمی است و افرادی که به رستوران‌های مختلف رفته‌اند براساس سلایق، توقعات و انتظارات رستوران‌های مورد علاقه خود را انتخاب و معرفی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: معرفی در دبیرخانه این جشنواره انجام می‌شود و وقتی که رأی مردمی به حد نصاب لازم رسید دبیرخانه از صاحبان و مدیران رستوران‌های مورد علاقه مردم دعوت به عمل می‌آورد.

رییس پیشین تشریفات نمایندگی دائم ایران نزد سازمان ملل(نیویورک) افزود: در کنار این برنامه چند سخنران مطالبی را در خصوص پذیرایی رفتار کارکنان، نوع غذا،  دکور و تزیین میز مطرح می‌کنند. بر همین اساس، حتماً می‌دانیم که مشتری رستوران‌ها اغلب خانم‌ها هستند، خانم‌ها به دلیل تنوع‌طلبی، آشنایی با رسپی‌های جدید و خسته شدن از پخت‌وپز مشتری دائمی رستوران‌ها هستند دقیقاً به همین دلیل رستوران‌ها باید سعی کنند تا بهترین دکوراسیون و جالب‌ترین و با کیفیت‌‌ترین غذا‌ها را آماده کنند و بهترین آموزش‌ها را به‌کارکنان برای ارایه خدمات مطلوب دهند.

بیدارمغز در ادامه عنوان کرد: آمار‌ها حکایت از آن دارد که تبلیغات کیفیت غذا و حتی با بدگویی رقبا اثر چندانی بر رضایتمندی مشتریان ندارد اما اگر کارکنان رفتار مناسبی نداشته باشند، حتی دکور و کیفیت مطلوب غذا و موسیقی و سایر ظواهر نخواهد توانست آنها را دوباره بازگرداند.

 

———-=